Mijn terugkeer op dit forum

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Sinds ik in 2009 besloot af te haken om diverse redenen, die ik niet ga opsommen, ben ik al die tijd wel in contact gebleven met Rick Koorman, waar ik van tijd tot tijd dingen mee uitwisselde.
Rick heeft het nooit leuk gevonden dat ik vertrok, heeft me dat dan ook diverse keren meegedeeld.
Kreeg deze week een verzoek van Rick om toch weer maar te gaan posten, en na wat nadenken ga ik op zijn verzoek in, in de hoop om het plezier in dit forum weer terug te vinden.
Ben al die tussenliggende tijd bezig geweest met mijn draaiwerk, maar ook met ander werk, zoals timmerwerkzaamheden voor de renovatie van een oud boerderijtje in de Betuwe, waar mijn jongste dochter nu sinds half 2009 samen woont met haar vriend, en trouwplannen hebben. Voor mij weer een nieuwe ervaring om na 30 jaar weer zoveel timmerwerk te doen, maar wel leuk. Ga daar wel het een en ander over posten.

Beste groeten, Ad
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Dat is goed nieuws Ad. Ik vind het fijn, dat je weer meedoet op dit forum!!
Dat die Rick zo'n macht heeft: we mogen wel oppassen...............
vr.gr. Jan Pranger.
http://www.arstorno.nl
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@ad:
enorm leuk dat je er weer bent !!! hoe meer kennis, hoe meer er te leren is.

@jan
tja.....macht......ik denk dat een houtbewerker met een lila-werkvloer niet zoveel macht heeft anders had ik mijn vrouw wel een andere kleur laten schilderen, hahaha
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
543
56
Oostzaan
Ad,

Fijn dat je toch weer terug bent op het forum.
Ik heb altijd vol bewondering naar je draaiwerk gekeken.
Ik hoop dat je weer mooie dingen aan ons laat zien.

Groet Menno
 
A

Athanor

Guest
Mooi, mooi!! Goed dat je weer mee gaat doen Ad! :D
Inmiddels hebben zich ook weer aardig wat houtdraaiers aangemeld. Maar aangezien je nu ook weer druk aan het timmeren bent, valt er heel wat uit te wisselen ;)

Hartelijke groet van Fons.

P.S. Tsonge, gisteren Kor er weer bij, vandaag Ad, nu Zuma en Don Wagstaff nog en de zaak gaat nog meer gonzen.
 

kiesvoorhout

Actieve deelnemer
6 mrt 2008
616
96
Rottum Frl.
www.kiesvoorhout.nl
Ad,

Fijn dat je ook weer terug bent!
Die Rick weet toch op een of andere manier mensen te motiveren. Ook ik moest een beetje aangespoord worden :oops:
Ik hoop dat we je mooie draaikunsten en waarschijnlijk ook ander werk weer snel mogen bewonderen.

Groeten,

Kor
 

woodpecker

Actieve deelnemer
24 okt 2009
64
0
Welkom terug op het forum.
We hopen nog veel leuke projecten van je te zien.
Groetjes woodpecker.






http://www.veurdan.nl
 

houtenhart

Actieve deelnemer
25 apr 2010
37
0
goed wat voor redenen je ook had, welkom terug en ik zal ook zeker zeggen,destemeer kennis in huis destemeer plezier. welkom terug man en kijk hoeveel mensen je verwelkomen

gegroet, Patrick wagner.

gevoel voor hout komt uit het hart.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Ad

Ik zag wel eens wat werk van jouw voorbijkomen op het forum en was onder de indruk van wat ik zag. Een adempauze inlassen kan ook een moment zijn nieuwe plannen en doelen te formuleren. Als je ziet hoe de reacties op je terugkomst zijn dan denk ik dat je voor de beginners op het forum een vraagbaak kan zijn. Dat de draaiers minder vertegenwoordigd zijn komt denk ik ook omdat er nog al wat mensen hier beroepsmatig aanwezig zijn. Laat wat nieuwe foto's zien( daar houden we van). Dan komt de rest van zelf weer.

Hartelijke groet Hugo en natuurlijk WELKOM TERUG
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.