even voorstellen plus een vraag

nahoj

Nieuw lid
17 sep 2017
3
0
beste forumleden


hallo ik ben nahoj, en nieuw kan mij men hier niet noemen, want ben al enkele maanden lid en volg dit forum toch al een tijdje. prachtig forum en zalige projecten.
zelf heb ik een opleiding houtbewerking gevolgd , en heb ik ook diploma, maar toen ik afgestudeerd was, en nog jong en dom was, jammer genoeg nooit iets mee gedaan.
nu 15 jaar later begon het toch wel weer wat te kriebelen om weer met hout bezig te zijn, en dan op dit forum beland en door de vele projecten te volgen en te lezen , is de goesting groter en groter geworden.
dus ben ik van plan om weer wat projectjes te beginnen, carpoort maken, tuinmeubels maken, schommel, speelplein voor mijn zoontje, paar ingebouwde kasten maken, pergola, ... en nog wat van die dingskes. invalzaag heb ik ondertussen al gekocht. maar nu is mijn oog gevallen op een goeie afkortzaag, en tafelzaagje. de dws 780 of dw717 voor afkortzaag. en de dwe7491 of dw745. voor tafelzaag.
maar nu is mijn vraag, weet er iemand een winkel, waar deze modellen zijn tentoongesteld in belgie. want ben al naar een paar winkels geweest maar dan staat er 1 of 2 modellen en niet meer. is er een winkel in belgie waar er vele modellen tentoongesteld zijn ? ben van geraardsbergen afkomstig.

groetjes nahoj
 

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
580
156
Vraag het aan een collega houtbewerker, kan ook :) ik heb zowel de 780 als de 7491 maar woon in Arnhem. Er zijn er ook vast in België die ze hebben.
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Nahoj, zo zie je maar weer, het zaagsel kruipt waar het niet kruipen kan.

Groet Pel.
 

DannyDL

Nieuw lid
5 aug 2017
19
1
Roosdaal ( België )
Welkom Nahoj,

welk gereedschap te kopen voor de opstart van je eerste werkjes is altijd de vraag. Jou keuzes zijn zeker allen van DeWalt, of heb ik het mis ? Bij mij steeds welkom maar meeste is van Makita. Geen DeWalt dus, al staat de D27300 hiervan wel hoog op het verlanglijstje.

Grtz
Danny
 

nahoj

Nieuw lid
17 sep 2017
3
0
dus niemand weet dus ergens goeie winkel zijn in belgie waar ik voornamelijk de dewalt machines kan bekijken, en dan vooral de zagen.
 

drinker9

Nieuw lid
25 okt 2009
6
1
Hoy,

De Tollenaere in Eeklo heeft heel wat modellen in de toonzaal, waaronder ook Dewalt zagen.
In Sleidinge, Van Wiemeersch staan er ook redelijk veel.
Beide ook een goede service.

Grtjs
Dirk
 

DannyDL

Nieuw lid
5 aug 2017
19
1
Roosdaal ( België )
Bij Bouwpunt De Doncker ( 3 winkels : Ninove, Affligem en Borchtlombeek ) kan je het hele gamma kopen van DeWalt. Is niet zo ver van Geraardsbergen. Ben er ooit eens binnen geweest en er staat wat van DeWalt maar of ze je zaagtafels staan hebben dat weet ik niet meer. Anders eens bellen. 054/32.19.99 ( Ninove )

Mvg
Danny
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.