Pianoscharnieren, 25mm breed uit RVS?

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.620
686
Antwerpen
ik ben op zoek naar pianoscharnieren van max. 25mm totale breedte uit roestvast staal of vernikkeld. Online zijn deze wel te vinden maar dan in 3m versie en navenante verzendingskosten. Weet iemand waar deze bv in 1m versie te kopen te zijn (Antwerpen) of online te bestellen zijn?
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
706
Enschede, Twente
Is helaas een incourante maat qua breedte & de kans dat je die in een winkel aantreft is laag. Misschien dat een winkel in scheepsbenodigdheden soelaas kan bieden. Die zijn er zeker in jouw havenstad.
 

balkensplinter

Actieve deelnemer
29 sep 2008
44
6
Goedenavond Charel09,

Enkele maanden geleden was ik ook op zoek naar dergelijke scharnieren en vond vernikkelde stalen pianoscharnieren ( merk is Penn Elcom)bij een bouwer van flightcases met een webshop: MCase in Zuidland. Was daar in de buurt en ben heel netjes geholpen. Voor de volledigheid vermeld ik dat ik geen belang heb anders dan het doen van een suggestie.

Succes en vriendelijke groet,

Balkensplinter
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.620
686
Antwerpen
Goedenavond Charel09,

Enkele maanden geleden was ik ook op zoek naar dergelijke scharnieren en vond vernikkelde stalen pianoscharnieren ( merk is Penn Elcom)bij een bouwer van flightcases met een webshop: MCase in Zuidland. Was daar in de buurt en ben heel netjes geholpen. Voor de volledigheid vermeld ik dat ik geen belang heb anders dan het doen van een suggestie.

Succes en vriendelijke groet,

Balkensplinter

perfect, bedankt voor de suggestie
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.