Houtdraai les gezocht in Amsterdam

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Dag Mede draaiers,

Ik word met enige regelmaat gevraagd of ik houtdraai lessen kan geven. Afgezien van het feit dat ik hier (jammergenoeg) geen tijd voor heb is mijn werkplaats er niet echt geschikt voor.

Om beginnende houtdraaiers toch verder te kunnen helpen wil ik ze graag doorverwijzen naar iemand in de regio Amsterdam?
Dus wie o wie wil en kan er les geven? Lesprijs en tijdstip kun je natuurlijk zelf bepalen.

Alvast bedankt,
Rik Blaauw
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
146
Enkhuizen
Lid worden van Radius Noord-Holland Noord. Les is gratis voor leden door 5 docenten/mentoren. De dichts bij Amsterdam zijnde in in Hoorn. We hebben ook een leenbankje ter beschikking.
Zie de website hieronder.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Lid worden van Radius Noord-Holland Noord. Les is gratis voor leden door 5 docenten/mentoren. De dichts bij Amsterdam zijnde in in Hoorn. We hebben ook een leenbankje ter beschikking.
Zie de website hieronder.

Hartelijk dank voor deze zinvolle informatie Pieter. Dit advies geef ik ook meestal. Nu hebben veel van de amsterdammers die ik ken last van ringvrees.... dat wil zeggen dat ze liever niet buiten de ring van Amsterdam komen. Dus mocht er toch een bekwame docent binnen de ring zijn dan hoor ik dat ook graag.
Hartelijk,
Rik
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.