Nieuwe messen Kity 635

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
Ik heb het forum al lopen doorzoeken en hier kwam een ebay verkoper uit die messen verkoopt voor de Kity 635. Echter zijn deze 200X25X2.5. Ik heb de zwaar mishandelde messen uit mijn kity gehaald en zie 5 gleuven erin. Deze kan ik nergens terug vinden en best behendig met zoeken. Kan met hier messen van 200x20x2.5 in plaatsen? Ik heb hier geen ervaring in en hoor het dan ook graag. Als dit vraagstuk beantwoord is levert het gelijk weer wat op voor toekomstige forum mensjes die dezelfde vraag hebben :)
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
Zekers, volgens mij zitten de originele messen er nog in? Deze laat ik sowieso slijpen zijn hss messen.
WP_20171015_18_32_24_Pro.jpg
WP_20171015_18_32_29_Pro.jpg
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
Goed ik heb nu wel een slijper gevonden in Utrecht (Hagedo) Iemand ervaring met dit bedrijf? Ze vragen tot 310mm 3,10 euro ex btw per mes. Had ook nog prijsopgave van Pontmeyer die vroegen 27 ex btw per mes WTF? Dus binnenkort gaat dit setje op de post richting Utrecht en vraag ik ook of ze ze willen wetten.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
Vandaag de messen naar Hagedo in Utrecht gestuurd, ze hebben ook na overname las ik een in Amsterdam. Maar rest nog steeds de vraag welke messen kun je in je Kity 635 stoppen. Want overal mis ik de inkepingen die in de originele messen zitten. Moet je dan de 200x20x3 messen nemen?
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
Dan vraag ik me af hoe groot je messen zijn JME. De mijne die erin zaten zijn 35mm hoog namelijk. En dan heb je de inkepingen voor de 5 bouten echt nodig.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
Je kunt toch gewoon meten wat er maximaal inpast mbt de hoogte.