PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe messen Kity 635

hstraat
14-10-17, 22:01
Ik heb het forum al lopen doorzoeken en hier kwam een ebay verkoper uit die messen verkoopt voor de Kity 635. Echter zijn deze 200X25X2.5. Ik heb de zwaar mishandelde messen uit mijn kity gehaald en zie 5 gleuven erin. Deze kan ik nergens terug vinden en best behendig met zoeken. Kan met hier messen van 200x20x2.5 in plaatsen? Ik heb hier geen ervaring in en hoor het dan ook graag. Als dit vraagstuk beantwoord is levert het gelijk weer wat op voor toekomstige forum mensjes die dezelfde vraag hebben :)

KrisG
15-10-17, 17:21
heb je foto's ?

hstraat
15-10-17, 17:43
Zekers, volgens mij zitten de originele messen er nog in? Deze laat ik sowieso slijpen zijn hss messen.
69283
69284

hstraat
17-10-17, 18:06
Goed ik heb nu wel een slijper gevonden in Utrecht (Hagedo) Iemand ervaring met dit bedrijf? Ze vragen tot 310mm 3,10 euro ex btw per mes. Had ook nog prijsopgave van Pontmeyer die vroegen 27 ex btw per mes WTF? Dus binnenkort gaat dit setje op de post richting Utrecht en vraag ik ook of ze ze willen wetten.

KoKKeL
18-10-17, 12:59
Mijn messen heb ik ook laten slijpen, hiervoor heb ik ze naar Leitz gebracht.
Prijs voor 20 cm lange messen was iets minder dan € 4 per mes.

hstraat
18-10-17, 13:58
En waar zit Leitz?, in Waddinxveen? Dat is de eerste wat ik tegenkom tenminste op Google.

hstraat
20-10-17, 19:40
Vandaag de messen naar Hagedo in Utrecht gestuurd, ze hebben ook na overname las ik een in Amsterdam. Maar rest nog steeds de vraag welke messen kun je in je Kity 635 stoppen. Want overal mis ik de inkepingen die in de originele messen zitten. Moet je dan de 200x20x3 messen nemen?

JMe
20-10-17, 20:06
Bij mij zitten er geen inkepingen in.

hstraat
20-10-17, 20:21
Dan vraag ik me af hoe groot je messen zijn JME. De mijne die erin zaten zijn 35mm hoog namelijk. En dan heb je de inkepingen voor de 5 bouten echt nodig.

Ronald L.
20-10-17, 20:33