Nieuw op het forum

DannyDL

Nieuw lid
5 aug 2017
19
1
Roosdaal ( België )
Hallo iedereen,

de naam is Danny en woonachtig te Pamel (Belgie). 46 Jaar jong en graag bezig :eek:.
Ben altijd al een klusser geweest, thuis en soms op verplaatsing bij vrienden. Mijn vrouw was al een tijdje aan het lobbieen om een houten bijgebouw te plaatsen achter onze garage. Om het met haar woorden te zeggen, een poolhouse zonder pool. :rolleyes: Begin dit jaar beginnen te plannen (info opzoeken op het internet, enz...) en uiteindelijk een ontwerp op plan gezet en ingediend op de gemeente voor de goedkeuring voor plaatsing, is hier wel je beste plan. Goedkeuring verkregen eind april en direkt mijn hout gaan bestellen bij lokale houtzagerij. Is eiken hout geworden. Heb het wel laten schaven (gezien de omvang van sommige stukken niet mogelijk voor mij) voor levering. Heb het besteld met een 10% marge in de lengte, dit zodat ik alles zelf op maat kon zagen.
Laatste week van mei aan begonnen en tegen begin July was het af. Grondwerken (verruiming terras) had ik al in april gedaan. En moet zeggen dat ik wel fier ben op mijn werk. Zal proberen om een foto te plaatsen, alsook van het buitentafeltje dat ik gemaakt heb.

En zo heb ik de smaak van het werken met hout wat te pakken.

grtz
Danny
 

Bijlagen

  • 20170822_124721_Richtone(HDR).jpg
    20170822_124721_Richtone(HDR).jpg
    73,9 KB · Weergaven: 132
  • 20170905_131903_Richtone(HDR).jpg
    20170905_131903_Richtone(HDR).jpg
    86,4 KB · Weergaven: 132
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Danny, mooi gemaakt, daar zal het fijn zitten zijn op zomer avonden met een stevige pint.

Groet Pel.
 

DannyDL

Nieuw lid
5 aug 2017
19
1
Roosdaal ( België )
Bedankt Edwin,

heb hier idd al wat info gevonden. Zat er al een tijdje op maar nu pas echt de eerste stap gezet......

Grtz
Danny

Welkom Danny,

Heerlijk stekkie.

Geniet van het forum , een schat aan informatie .




Gr Edwin[/QUOTE]
 

luk knops

Actieve deelnemer
10 nov 2012
138
4
Roosdaal (België)
Lees ik dit goed??????????????? Pamel??????????????? waw, hoi buur ik woon ook in Pamel en ben reeds enige tijd lid van dit leuk forum!!! Heel hartelijk welkom en tot kijks?...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.