Tema

franksken

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
423
20
Drongen, Belgie
Hallo allemaal,

Heeft er iemand ervaring met Tema NV in Antwerpen? Ze hebben dit weekend opendeurdagen en ik zou eens langs gaan.

Het enige probleem is dat ik nu al een tijdje zit te kwijlen op de Hammer-machines, en ik hoop dat ik mij kan bedwingen voor de impulsaankoop van een C3-31:confused:
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Al mijn Felders en Hammers kom daar vandaan, ook al mag ik als Waal nu niet meer bij hen kopen. Het is een correcte firma, niet te opdringerig, en behulpzaam achteraf.
Laat wel niet te veel merken dat je staat te kwijlen en al besloten bent. Vergeet niet de leverkosten in de totaalprijs/onderhandeling, de prijs van de machines is door Felder bepaald dus daarop mogen zij niet veel doen, voor sommige heb ik de levering gratis kunnen afdwingen, voor anderen heb ik tot €350 moeten betalen voor 100km.
 

jeanpourlesamis

Actieve deelnemer
19 sep 2013
130
2
Ik ga zondag eens kijken.
Iedereen is hier uitermate tevreden over de hammer combi, en die wil ik eens in het echt zien...

Groeten
 

franksken

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
423
20
Drongen, Belgie
En Jean, op bezoek geweest bij Tema? De keuze gemaakt? Ik heb zowel de Hammer de Minimax bezocht en die laatste biedt toch meer waar voor zijn geld vind ik persoonlijk.
 

jeanpourlesamis

Actieve deelnemer
19 sep 2013
130
2
Ik ben zondagmiddag geweest.
De c3 31 vind ik een prachtige machine, maar is nu enkel interessant met het comfort pakket.En daar is mijn wekplaats te klein voor.
Op de gewone c3 was er geen promo of korting.
Waar ben jij de minimax gaan bekijken ? en welke was dat dan ?
 

franksken

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
423
20
Drongen, Belgie
Ik ben naar Roeselare geweest bij de Deta group. Er stond daar een lab 300 plus met schuiftafel en oplegtafel, Tersa as, voorritser, precisie geleider, boortafel en Tutti quanti voor 6500 exclusief. De roltafel alleen al gaf mij een betere indruk dan de Hammer en ook de andere componenten waren super degelijk. Als je dezelfde opstelling wil bij Hammer, dan betaal je snel 2000 meer.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Heb ik wat gemist? Is Wallonie toch uit de EU getreden?

Vlaanderen en Wallonië hebben nu elk hun dealer, ook al is die voor Wallonië een West-Vlaams bedrijf DB&S. Twee uren rijden voor mij, terwijl als ik 1km meer naar het noorden woonde, dan moest ik bij Tema Antwerpen gaan op 1 uur van hier.
DB&S is hier langs geweest, volgens hen komt het doordat Tema niet genoeg verkocht in Wallonië, DB&S verkocht al even Format4 en deed dat blijkbaar veel beter aldus hen.
 

Jos Cuypers

Actieve deelnemer
12 aug 2013
424
36
Belgie - Tongeren
Belgie en Belgique ... het blijven toch een rare landen ... :rolleyes: Ben ik blij in Belgie te wonen, kan ik op vakantie gaan naar Belgique - Les Ardennes. hi hi
tenminste ... als ze de grens niet dichtzetten in tussen Beurs en Elst :cool:
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.