Handige manuals voor de festools

roeliepoelie

Actieve deelnemer
6 sep 2011
504
3
na wat googlen op afkortzagen kwam ik op de volgende site.
Hierin staan hele duidelijke instructie boeken voor een paar festool machines.
Hoe je ze goed af kunt stellen, tips voor het gebruik en aangevuld met kleurenfoto's.
Misschien dat ze ook wel zo bij festool meekomen, de paar machines van festool die ik heb zijn in ieder geval niet zo uitgebreid...
http://www.waterfront-woods.com/festool/
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
De befaamde 'Supplemental manuals'... werden gemaakt in opdracht van Festool USA voor de markt aldaar.
Zeer interessant, niet enkel voor die Festool machines, maar voor het type machine in het algemeen.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
Die staan al heel lang op de marktplaats > Namelijk hier kan je ze in een bups downloaden ;) www.datacrash.net/media/festool/festool.rar Maar inderdaad erg handig ook voor overige bovenfrezen. PS dit is een vertrouwde website want hij is van mij(zo dat klinkt als gebruik wc eend aanbevolen door wc eend) maar serieus er zit geen viri in alleen de pdf's.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.055
62
Die staan al heel lang op de marktplaats > Namelijk hier kan je ze in een bups downloaden ;) www.datacrash.net/media/festool/festool.rar Maar inderdaad erg handig ook voor overige bovenfrezen. PS dit is een vertrouwde website want hij is van mij(zo dat klinkt als gebruik wc eend aanbevolen door wc eend) maar serieus er zit geen viri in alleen de pdf's.

Dat zijn die van festool zelf. De andere zijn geschreven door iemand en die heeft er veel meer werk ingestoken dan festool
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.