Rienk stelt zich voor

rienkvanommen

Nieuw lid
26 jul 2015
24
0
Hoi allemaal,

Tot gisteren zat ik vooral rond te neuzen op dit forum, voor tips en voorbeelden bij het maken van een schuur/overkapping. Toen bedacht ik me dat het misschien wel leuk is om mijn klus(proces) te delen: https://www.woodworking.nl/showthread.php?22628-Eiken-schuur-en-overdekt-terras&p=254564#post254564
In bovengenoemd topic vertel ik al even over mezelf, zonder dat ik wist van deze digitale hoek.

Sinds een aantal jaren is houtbewerken (en metaal met mate) mijn grote hobby geworden. Ik ben 30 jaar en woon sinds vorig jaar in Hattem. Het huis heb ik eerst grondig gerenoveerd, nu is de achtertuin aan de beurt. Toestemming van de vrouw is reeds binnen. In het dagelijkse leven ben ik werkzaam bij Rabobank Nederland, in de ICT Online hoek.


In ons vorige huis woonden we op 8 hoog. Daar had ik de hal tot klushok gepromoveerd, wat niet altijd in dank werd afgenomen. Nu heb ik gelukkig de beschikking over een bescheiden garage van ruim 6 x 4 meter. Door de jaren heen heb ik van alles wat verzameld qua gereedschap. Tafelzaag, bovenfrees, cirkelzaag, boormachines, schaafmachine, schuurmachines, maar ook handgereedschap zoals nooitgedagt beitels, stanley schaven. Genoeg om projecten op een goede manier te doen.

Qua klussen werk ik graag aan meubels. Zo heb ik al verschillende meubels voor vrienden en familie gemaakt: kasten, bankjes, tafels, ombouw schouw. In ons huis heb ik de keuken zelf gebouwd. Nu ben ik dus aan een nieuw project begonnen: de schuur en overkapping.

Groetjes,
Rienk
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.