Hulp bij afstellen Inca vlakbank

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Beste forumleden,

Onlangs heb ik een Inca vlakbank opgeknapt en deze wil ik nu gaan afstellen. De nieuwe messen zijn binnen.
Het gaat om een 22cm brede Inca vlakbank zoals deze:

inca.jpg

Ik geloof dat ik de uitvoertafel niet kan afstellen. Wel is de invoertafel in te stellen. Welke volgorde moet ik aanhouden om de vlakbank af te stellen?


Bij voorbaat dank.
 

WillemLimmen

Actieve deelnemer
21 feb 2013
141
1
Als de aan- en afvoertafel geheel vlak gezet kunnen worden (dmv hoogteverstelling) moet je daar niet aan rommelen. Het gaat om het juist positioneren van de messen, er zijn een aantal draadjes op dit forum waarin de tips en trucjes worden genoemd.

Succes, Willem
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Bedankt voor je reactie. Ik ga even rondneuzen. Morgen ga ik aan de slag met het afstellen.

Als de aan- en afvoertafel geheel vlak gezet kunnen worden (dmv hoogteverstelling) moet je daar niet aan rommelen. Het gaat om het juist positioneren van de messen, er zijn een aantal draadjes op dit forum waarin de tips en trucjes worden genoemd.

Succes, Willem
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.