HOUT 2008

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
Ik heb vrij genomen om vanmiddag naar de HOUT 2008 beurs in Rotterdam te gaan.

Ik verwacht daar een hoop grote industriele machines (waar ik niets mee kan) maar ook de machines die voor ons soort meubelmakers geschikt zijn.
Ik heb een aantal machines op mijn verlanglijstje staan en hoop op de beurs deze machines te kunnen bekijken/aanraken.

:?: mischien een beetje een late vraag maar zijn er nog bepaalde merken of machines waar iemand in geinteresseert is en waar ik langs moet om wat informatie los te peuteren?
:arrow: link van wat merken die er zullen zijn

laat maar horen.

ik zal wat foto's maken en een beetje verslag doen aan het einde van de dag (of morgen)
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
Hoi Guido,

helaas kon ik geen tijd vrij maken om te gaan. maar ben wel benieuwd als je nieuwe dingen hebt gezien waarvan je zegt dat was het.

m.v.g. Hans
 

arie

Nieuw lid
16 mrt 2008
13
0
Het was meer een beurs voor grote timmer- en meubelfabrieken , wat ik overigens al vermoedde.
De stand van Protool en Festool, met een nieuwe generatie uitermate krachtige accuboormachines/schroevendraaiers/klopboren trok veel bekijks,maar wel met een stevig prijskaartje eraan, maar een koppel !Maar goed , dan heb je ook iets , waarmee je bijna je onderarm ermee uitdraait.Nog even teruggeweest en overwogen om toch maar wel, of niet...
Arie
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.