Vlak/ vandiktebank

Maikel

Nieuw lid
7 sep 2017
4
0
Hallo vaklui,

Ben al een tijdje op zoek naar een ( mobiele) vlak- vandiktebank. Heb via mp een aanbieder van een " emco Rex 2000". Weet alleen dat dit een Oostenrijkse machine is welke niet meer wordt geproduceerd. Kan iemand mij vertellen of ik goed doe aan deze koop? En zijn hier nog wel messen en andere onderdelen voor te verkrijgen. Verder weet ik niet precies wat een redelijke prijs is voor deze machine?

Veel vragen, hoop op wat antwoorden via dit forum.

Mvg Maikel
 

Maikel

Nieuw lid
7 sep 2017
4
0
Dank Pel, heb jij toevallig enig idee wat zo'n machine nog moet / mag kosten?
 
P

Pel

Guest
Dat ligt eraan Maikel hoe oud de machine is, en in welke staat hij nu is,moet je er nog veel aan vernieuwen zoals o.a. messen V snaren of anderszins? Wat heeft het ding nieuw gekost, dit moet je allemaal in overweging mee nemen. Als je hier op de site Emco Rex 2000 intoetst, dan krijg je diverse hits over de machine. Veel succes.

Groet Pel.
 

Maikel

Nieuw lid
7 sep 2017
4
0
Was in onderhandeling over de emco Tex 2000 maar de vraagprijs was 1000 euro!! Dat gaat hem du zeker niet worden!
 
P

Pel

Guest
Verstandige beslissing Maikel, je centen zijn immers niet van blik.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.