Lars stelt zich voor!

lars92

Nieuw lid
4 aug 2016
20
0
Groningen
Goedenavond Allen,

Ik ben Lars. Lees ruim een jaar mee en heb heel voorzichtjes hier en daar al wel eens ergens op gereageerd. Ik ben 24 jaar en woon in Groningen.
Na altijd al creatief bezig te zijn geweest met van alles en nog wat (van het conservatorium tot schilderen), is ongeveer anderhalf jaar geleden het idee naar boven gekomen om meubelmaker te worden. Een half jaar later gestart met het praktisch leerjaar op ''De Schrijn' te Langbroek. Dit is mij echt ontzettend goed bevallen. Heel veel geleerd in rap tempo, vertrouwen gekregen in de gebruikelijke machines in een houtmachinale en mijn motivatie om mooie dingen te maken bleef maar stijgen.
Momenteel werk ik bij Groningen airport Eelde en daarnaast rijd ik 2 a 3 dagen per week Nederland rond om meubels voor een meubel(web)winkel te bezorgen en te monteren of service te verlenen (reparaties e.d.).

Hieronder een aantal werkstukken van mij die ik het afgelopen jaar heb gemaakt.
De stoel van Inlands Amerikaans walnoot was mijn eindproject. Het nachtkastje van resthout en bureautje wat ik voor mijn vriendin heb gemaakt gingen buiten de opleiding om en de rest waren opdrachten van De Schijn.

FullSizeRender-3.jpg
FullSizeRender.jpg
FullSizeRender-2.jpg(Eén van m'n eerste rijtje zwaluwstaarten ooit)

IMGP3874.jpg
IMG_0069.jpg
IMG_0074.jpg

Groeten!
 

Bijlagen

  • FullSizeRender-1.jpg
    FullSizeRender-1.jpg
    41,5 KB · Weergaven: 176

Roestige Spijker

Post veel
5 okt 2013
1.198
118
52
Landgraaf
Hoi lars... welkom.
dat ziet er allemaal mooi uit knap gedaan..... alleen een kaktus naast een wekker ?? Wat als je mis slaat ;)

vooral veel fotos plaatsen daar is iedereen dol op.
 

McAvoy87

Actieve deelnemer
11 okt 2016
105
2
Die stoel!!! Wat een fantastisch ding!

ehm, is dat nou moeilijk te maken? ;-)

Welkom voor de rest komt veel moois uit zo te zien!
 

lars92

Nieuw lid
4 aug 2016
20
0
Groningen
Bedankt allemaal!

Die stoel!!! Wat een fantastisch ding!

ehm, is dat nou moeilijk te maken? ;-)

Welke bedoel je? De zigzag stoel van Rietveld of die andere?
In beide gevallen is het antwoord redelijk simpel, zoals je zelf wel zult begrijpen;)
Vooral de stoel in Amerikaans Walnoot ben ik tegen heel wat dingetjes aangelopen wat ik de volgende keer anders zou doen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.