Handgereedschap winkel in Wenen of Praag?

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Ik vraag dit voor een Amerikaanse vriend die Europa komt bezoeken. Hij wil tijdens de stedentripjes in Praag of Wenen graag eens in een leuke gereedschaps winkel met handgereedschap voor houtbewerking rondkijken. Weet iemand toevallig iets? Met even snel googelen kan ik zelf niks vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Ernest Dubois

Post veel
7 jun 2013
1.032
2
shinglemaker.wordpress.com
Ik vraag dit voor een Amerikaanse vriend die Europa komt bezoeken. Hij wil tijdens de stedentripjes in Praag of Wenen graag eens in een leuke gereedschaps winkel met handgereedschap voor houtbewerking rondkijken. Weet iemand toevallig iets? Met even snel googelen kan ik zelf niks vinden.

Of de markt in Graz, niet zo ver van Wenen.
 
P

Pel

Guest
Als je Googled op werkzeugladen, of alleen op werkzeuge, of schreinerwerkzeuge Wien?

Groet Pel.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Ik ga het doorgeven. Dictum zit ook in Metten wat tegen de Tsjechische grens aanligt. Maar ik weet niet hoe mobiel hij is.

Bedankt alvast.
 

Ernest Dubois

Post veel
7 jun 2013
1.032
2
shinglemaker.wordpress.com
Ik ga het doorgeven. Dictum zit ook in Metten wat tegen de Tsjechische grens aanligt. Maar ik weet niet hoe mobiel hij is.

Bedankt alvast.

Ik ben net terug vanuit de Alpen waar ik in een doodgewoon bouwmateriaal handel was, heel weinig aanbod maar in een afgelegen donker hoek kwam ik een oude timmerman stofjas tegen die ik mag kopen. Soms is de toeval jouw beste goed vriend.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
kom zelf geregeld in praag maar heb er nog niet echt iets ontdekt alleen/vooral op houtbewerking gericht
zal eens een mailtje sturen aan fam. daar, eens horen of zei nog wat weten
 

203mph

Nieuw lid
27 apr 2014
7
0
Alphen aan den Rijn
In het centrum Praag op nog geen 500meter van de Starbucks zit Vacke.cz (tja, destijds nog beperkt internet dus gebruikmaken van de gratis WiFi bij SB..).

Dlouhá 25, 110 00 Staré Město

https://goo.gl/maps/VnHsxRpRkgT2

Ik weet niet hoe de prijzen nu liggen maar destijds een Narex woodline dark beitelset gekocht voor nog geen € 40. Hier koste de set ruim € 60
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.