Even voorstellen!

RonaldW1984

Nieuw lid
15 jul 2017
5
0
Hallo Allemaal,

Ik lees hier al een tijdje mee en aangezien ik een eigen topic wil gaan openen leek het me wel zo netjes me even voor te stellen.
Ik ben dus Ronald, woon samen met vriendin en 2 kinderen in Valkenswaard in een (naar onze mening) mooi jaren 30 huis, dit zelfde huis is ook de reden dat ik op deze site beland ben want er zit nogal wat hout in dit soort huizen :)
In het dagelijks leven ben ik hoofd bedrijfsbureau van een mooie machinefabriek waar we dus de hele dag met staal te maken hebben, werken met hout is dus puur een (startende) hobby.

In ons huis moest een nieuwe ombouw komen voor de meterkast, die heb ik zelf gemaakt en dat lukte zo goed dat ik inmiddels nog wel wat meer zelf wil gaan maken in de tijd, afgelopen tijd heb ik al een aardig wat gereedschap bij elkaar gekocht om zo, zodra er tijd is, een nieuw project op te pakken.

Ik hoop hier een hoop te leren door het meelezen van de mooie bouwverslagen die voorbij komen!

Groeten, Ronald.
 

RonaldW1984

Nieuw lid
15 jul 2017
5
0
Hierbij wat foto's van mijn eerste hout projectje ooit, de omkasting van de meterkast.
Het onderste deel was er al, het moest worden uitgebreid omdat we én de meterkast hebben uitgebreid en een badkamer boven hebben gemaakt en de af en aanvoer ergens mee moest worden afgewerkt.
Het is ene beetje lastig foto's maken in ene vestibule vandaar in 2 delen.

IMG_9651.jpg

IMG_9652.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.