PDA

Bekijk Volledige Versie : Te koop: Record Power Vlak-vandikte bank PT260, 2 jaar oud, met garantie

Chenak
21-08-17, 19:07
Hierbij bied ik mijn vlak-vandikte bank aan. Zoals gezegd is hij 2 jaar oud en relatief weinig gebruikt. Eerste zijde van de messen zit er nog op en die doen het nog prima.
Er zitten een paar gebruikssporen op, maar hij werkt zo goed als nieuw. Er zit nog 3 jaar garantie op
Voor die prijs een prima bank, ook zeer handelbaar doordat hij verrijdbaar is en relatief licht van gewicht.
Omschrijving van Baptist:
https://www.baptist.nl/houtbewerkers/stationaire-machines/stationair-schaven/record-pt260-vlak-vandiktebank

Waarom doe ik hem weg? Mijn voornaamste reden is dat ik een bredere wil, 25cm vind ik toch wat krap.
Waar staat hij? Beesel
Prijs? Vind ik moeilijk, gekocht bij Baptist voor €999,-. staat daar nu voor €899,-. Mij lijkt €400,- inclusief afvoerslang een redelijke prijs. Doe anders een fatsoenlijk bod.
Foto's:
6758367584

En hij is natuurlijk uit te proberen...

SimondelaCourt
22-08-17, 08:50
Ik heb interesse, maar helaas is Beesel erg ver. Zo'n machine verzenden lijkt mij een redelijk ingewikkelde klus.

Chenak
22-08-17, 08:56
Ik heb interesse, maar helaas is Beesel erg ver. Zo'n machine verzenden lijkt mij een redelijk ingewikkelde klus.
Hallo Simon,
Valt best mee hoor, het is nog Nederland...:)
Weekendje Limburgse heuvels en vlaai?

Oh, zie nu pas waar jij woont...

Opsturen kan ook denk ik maar is vast prijzig.
Groet,
Hans

Bert Vanderveen
22-08-17, 12:03

Als je de zaak op een pallet zet, vallen de kosten nog wel mee — vanaf 45 euro ex BTW, binnen NL, ééndags-service.

SimondelaCourt
22-08-17, 15:31
45 euro vind ik nog wel gaan, dat haal ik in benzine in ieder geval niet.

Chenak
22-08-17, 17:15
Een pallet heb ik als mijn nieuwe machine geleverd wordt, dus die is gratis.
Dat duurt alleen nog 2 maanden...

Chenak
22-08-17, 17:34
Collibox.nl geeft aan dat het voor €52,96 excl BTW kan.
Dat is een van de weinige sites waar ik direct een quote krijg.

SimondelaCourt
22-08-17, 17:39
Collibox.nl geeft aan dat het voor €52,96 excl BTW kan.
Dat is een van de weinige sites waar ik direct een quote krijg.
Via cheapcargo.nl zie ik dat 48 euro via DHL kan, nu dondert die 4-5 euro mij niet echt in verschil, maar jij moet het wel willen verpakken/versturen/afhandelen, en niet ten koste van mijn 'lange' reis dit zo doen :) Ik heb je een PB gestuurd :), cq. als het je teveel gedoe is, dan accepteer ik ook een nee :)

Chenak
22-08-17, 17:47
Hallo Simon,
PB terug.
Hans

Zwervertje
22-08-17, 18:42
Pb

Chenak
23-08-17, 14:22
De machine is gereserveerd voor Simon.

worldsound
25-08-17, 08:41
Mocht de verkoop niet door gaan dan heb ik wel interesse, ik kan hem komen halen.