meubelmaak collectieven

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Goededag allemaal,

Weten jullie of er nog meer vennootschappen/collectieven zijn zoals Kopshout?
Ik sta op het punt om m`n vaste baan op te zeggen om helemaal voor mezelf te beginnen. Momenteel heb ik ook een gedeelde werkplaats. Maar dit is toch iets anders dan een vennootschap. We werken allen toch aan heel andere projecten. Het leuke van Kopshout is dat ze het belangrijk vinden dat ieder gericht is op duurzame massieve meubelen te maken. Eigenlijk zoek ik zoiets.

Naast dat ik nog niet weet of Kopshout nog mensen zoekt en of ik er uberhaupt bij zal passen(wat ik wel denk en hoop) is Kopshout wel helemaal in Neijmegen. Momenteel woon ik in Rotterdam, op termijn wil ik met m`n gezinnetje wel verhuizen maar in de buurt van Neijmegen hebben we nog geen contacten.
Dus wellicht weet er iemand een soort Kopshout dichter bij de Randstad?

Ik hoor het graag!

Groeten,

Nico
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Kom anders naar Antwerpen? ;)


haha stond niet op de planning.. maar Nijmegen ook nog niet haha Nijmegen is zelfs een paar km verder van Rotjeknor dan antwerpen!

Lijkt me geweldig om met een groepje meubelmakers een ambacht in leven te houden met een goede visie op duurzaamheid en mensen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.