PDA

Bekijk Volledige Versie : Te koop: Trend freestafel

Jur
17-08-17, 15:07
Hoi,

Ik heb een Trend freestafel te koop omdat hij overbodig is aangezien ik een wat grotere freestafel heb ondertussen. Is er iemand die hierin ge´nteresseerd is? Nieuw zijn ze een goeie 350 euro. Ik dacht aan iets zo rond de 200 euro of doe een leuk bod. De frees laat ik eronder zitten dat is een bosch pof 1400 geloof ik. Gaat wat stroef omhoog en omlaag maar werkt nog goed verder.
Woonachtig in Leiderdorp.

massis
17-08-17, 15:32
Leuke tafel, jammer genoeg wat ver, wat duur (waarmee ik niet zeg dat je teveel vraagt, alleen meer dan ik eraan kan/wil geven momenteel) en ik heb al een Bosch POF120 ACE, dus nog een 1400 erbij zou wat overkill zijn...

Als je hem ook zonder frees wegdoet (en de prijs daardoor interessant wordt) en zou kunnen verzenden (kiala kan tot 15kg voor €5) heb ik mogelijks interesse, maar ik ga er even vanuit dat je hem wel kwijtraakt dichter bij jou in de buurt.

Jur
17-08-17, 17:58
Anders wachten we heel even of er mensen dichterbij zijn die interesse hebben. Maar de frees kan ik uiteraard weglaten, het is meer dat de frees mij overbodig is en het afstellen te stroef gaat en hem daardoor niet gebruik. Laat anders even weten wat je eraan zou willen besteden.