Even voorstellen uit Breda + Klein vraagje

stefan1

Actieve deelnemer
27 nov 2010
120
1
Breda
Hallo,

Ik ben Stefan uit Breda, 17 jaartjes jong en volg niveau 2 BOL opleiding op het ROC Tilburg.
Wil de scheepsinterieurbouw in, Werk en loop stage bij De Geus Jachtbouw, daar ben ik ook een beetje bezig met zelf wat steigerhoutmeubelen te maken en zo ook nog wat bij te verdienen.

Mijn hobby's zijn: Radiografisch Modelbouw en Bezig zijn met mijn handen en sparen voor mijn grote passie, BMW E30 :D
Verder rijd ik op een Aprilia rs schakelbrommer, had voor gespaard en gewerkt :D

Mochten er nog vragen zijn hoor ik dat graag.

Dan heb ik nog een klein vraagje:

Ik ben dus bezig op mijn werk in mijn vrije tijd in steigermeubelen, maar hoe kan ik zoveel mogelijk reclame maken, heb al advertenties op Marktplaats staan.

Gr Stefan
 

worldsound

Actieve deelnemer
Hoi Stefan,

welkom op dit handige forum.
Wat je kunt proberen is eens langsgaan bij de lokale tuinmeubelhandels bij jou in de buurt.
Misschien dat je wat met hun kan regelen, en voor de rest mond op mond reclame is nog altijd de beste reclame.

veel succes en hoop dat je ook eens mooie foto's post.

Groet Koen.
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Mijn excuses! Nooit aan gedacht dat je ook een nieuwe topic kunt maken :lol:

Groeten Rudolf.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Hallo Stefan, welkom op ons forum! Leuk dat je je voorstelt. Ga je ook wat combineren met je hobby's? Mooie houten dashboard in je bmw, modelbouw?? Succes met je studie en je ondernemerschap!

jaap
 

stefan1

Actieve deelnemer
27 nov 2010
120
1
Breda
Dank je,

De BMW heb ik nog niet hé ben pas 17 :)

Die komt er ongetwijfeld wel en ach dan komt er een mooie caraudio in hé, subwooferkisten van hout etc :)

Modelbouw en hout gaat niet echt te combineren :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.