Wordt de Kapex 120 vernieuwd/geupdate?

Willem11

Actieve deelnemer
17 nov 2015
135
10
Hallo allen, ik sta op het punt een Kapex 120 te kopen.
De nieuwe Kapex 60 is net te klein voor mij.

Ik vraag me af of de Kapex 120 misschien binnenkort wordt geupdate?
Bijvoorbeeld ook uitgerust met een led-schaduw ipv een laser?

Ik weet dat sommige schuurmachines van festool (delta en blok) kort geleden vernieuwd zijn, maar heb geen idee of dit bij de Kapex ook staat te gebeuren.
Voor dat geld zou het net 'jammer' zijn als je net niet de nieuwste versie hebt.

Iemand een idee?

Groet
Willem
 

SimondelaCourt

Actieve deelnemer
19 jul 2016
198
16
Neede
Ik kan mij niet zo goed voorstellen dat een nieuwe Kapex nu zo radicaal veel beter gaat zijn, er is wel innovatie op het gebied van afkortzagen, maar of de huidige Kapex daar volledig voor onder gaat doen voor de 'nieuwe'. Ik heb de KS 60, en ben van de led schaduw niet helemaal weg, vind het af en toe een behoorlijk gekloot, helemaal als het lekker licht is, om de schaduwlijn goed te zien.

Op festoolownersgroup niets gezien over een nieuwe ks120, en op de festool facebook groep enkel gehoord dat er een slagschroevendraaier in de pijplijn zit.
 

Willem11

Actieve deelnemer
17 nov 2015
135
10
Ok Simon, dank.

Ik zag op dit forum ook al vergelijkingen tussen laser en schaduw.
Het blijft uiteindelijk een persoonlijk iets, en waar je aan gewend bent/raakt...
 

SimondelaCourt

Actieve deelnemer
19 jul 2016
198
16
Neede
Ok Simon, dank.

Ik zag op dit forum ook al vergelijkingen tussen laser en schaduw.
Het blijft uiteindelijk een persoonlijk iets, en waar je aan gewend bent/raakt...
Het niet persoonlijke deel er aan is dat je hem gewoon in directe zon eigenlijk niet ziet. Verder ben ik er behoorlijk tevreden mee. Nu scoren lasers daar ook niet altijd al te best mee.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.