Eerste werk voor zaagtafel en freestafel een snijplanken van hele grote snijplank

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Na al die aanschaffen eindelijk werk voor de tools. Van een buurvrouw die gaat verhuizen kreeg ik zo'n mega grote snijplank. Echter vinden wij die veel te groot. Maatje b23l35d2.5 vinden wij wel groot genoeg. Dus nieuwe zaag in de machine en keurig over lengte afgezaagd en toen de festooltafel op max breedte met lengte aanslag gezet (jawel!! 23 cm). Twee snijplanken eruit gehaald en hierna met een 45 graden frees over de van afvalhout gemaakte freestafel (volgend project nette tafel ervoor maken ;) ) Resultaat is na schoonschuren en in olie zetten een mooi snijplankje. Ja het is simpel werk en ik doe nog geen grote dingen maar alle begin is een begin.
Na in gebruik name moet ik zeggen een hele fijne snijplank. De kanten zijn precies genoeg afgerond en de plank doet wat ie moet doen!
WP_20170810_21_14_40_Pro.jpg
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.