PDA

Bekijk Volledige Versie : waar verkoopt men wat grotere accoya balken aan particulieren?

Kok
10-08-17, 06:27
Hallo allemaal,

het is alweer een poosje geleden dat ik dit forum bezocht (druk met bouwen:)) maar nu heb ik de volgende vraag:

Wie verkoopt accoya balken aan particulieren?

Ik heb nl een paar stukken van ca 130x100 nodig om kozijndorpels aan te lassen of in hun geheel na te maken.

Nu is het een optie om balken van kleiner formaat aan elkaar te monteren om tot deze kopmaat te komen maar als het kan koop ik ze liever kant op deze maat in.

Gadero en Van Dorp verkopen accoya maar niet in deze maten.
Bogaerdt (voorlopig dicht vanwege de bouwvak) levert de grotere kopmaten (zie http://www.hhb-accoya-online.nl/voorraad) maar weet iemand of zij ook aan particulieren verkopen en ook in kleine aantallen?

Ik ben erg benieuwd:)

Jur
11-08-17, 14:58
Ik volg deze even want dat hout is als particulier slecht te krijgen. Ik ken alleen van dorp uit zoetermeer die aan particulieren verkoopt. De groothandel in Warmond(dekker hout) die leveren niet aan particulieren helaas.

jefmen
11-08-17, 20:28
volgens mij verkocht Boogaerdt Hout wel aan particulieren. dat was volgens mij wel op de werf in krimpen aan de lek.

Kok
14-08-17, 12:59
Dit zou goed nieuws zijn, dankjewel Jefmen!