Nieuw en benieuwd

Miesje74

Nieuw lid
7 aug 2017
9
0
Ik ben Michel, 42 jaar oud en in een ver verleden opgeleid als timmerman nou ja, ik wist ongeveer hoe je goed een klauwhamer moest vast houden. In het dagelijks leven projectleider in de ondergrondse infra, en in de avonduren te vinden in m'n werkplaats die langzaam aan gevuld word met houtbewerkers o.a. Beckum freesbank, Scheppach vandiktebank, een figuurzaagtafeltje, een gigantische draaibank, de Bosch PCM8SD afkortzaag(perfecte machine) en natuurlijke de gebruikelijke handmachines. Ik maak vooral veel klein spul van pianobankjes tot dienbladen, eettafels etc etc. Ik ga dit forum eens doorlezen en van wat ik tot nu toe heb gezien bevalt het hier wel. Ik zal snel wat fotos posten hier.

Groet Michel
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.424
686
Emst
Welkom,
Bij reactie het 3e tekentje van rechts aanklikken, dan kan je een meerder foto,s van je computer halen.
 

Miesje74

Nieuw lid
7 aug 2017
9
0
Thanks. Een van de de grote voordelen aan wonen in Zeeuws Vlaanderen is de betaalbare prijzen voor onroerend goed. Mijn nicht woont in Breda en betaalde voor een tussenwoning meer dan ik voor m'n jaren 30 woning met schuur van 7 op 13. Dus ja ik klaag niet.
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Michel, mooie ruime werkplaats heb je, ik heb de foto van de piano even gedraaid. Als je de foto's van je tel. even in een foto programma recht zet heb je dat niet meer

Groet Pel.

IMG_20170803_161903.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.