Waar lade-indeling voor dvd's kopen?

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Ik ben bezig met een tv-meubel en zou een aantal lades willen voorzien van een indeling om dvd's in te plaatsen. Eerst dacht ik er aan groeven te frezen in een plaat multiplex, maar ik zou er liever geen werk in stoppen en zoiets kopen...
In vond een soort matje hiervoor, de Inreda van Ikea, op Pinterest, maar dit is blijkbaar nergens nog te verkrijgen.
Ik vond ook iets van Hafele:
opbergsysteem-cds-dvds-aluminiumprofiel-zilverkleurig-geeloxeerd_810_45_912_x00678032_0.jpg
Dit is een aluminiumprofiel, ook netjes -vind ik-, maar die kun je online enkel kopen als je een btw-nummer hebt...

Iemand een idee waar ik iets dergelijks kan kopen, of een ander idee hiervoor? Het is wel de bedoeling dat de dvd's een beetje van elkaar staan zodat je die makkelijk kunt uithalen, het is niet de bedoeling ze gewoon tegen elkaar aan te zetten.
 

Rob Hoeben

Actieve deelnemer
12 jan 2011
39
0
Ik heb voor een A/V ladekast van berken multiplex lades gemaakt: heb bij de dimensies rekening gehouden met de breedte van de DVDs en CD's en hier per lade dan 3 'vakken' gemaakt waar ze allemaal los in passen.
Zie ander topic 'A/V Meubel' - heb ik een paar foto's van de lades in de maak.
 

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Ik heb voor een A/V ladekast van berken multiplex lades gemaakt: heb bij de dimensies rekening gehouden met de breedte van de DVDs en CD's en hier per lade dan 3 'vakken' gemaakt waar ze allemaal los in passen.
Zie ander topic 'A/V Meubel' - heb ik een paar foto's van de lades in de maak.

Dank je Rob, mooi gemaakt trouwens!
Zelf zou ik echter liever voor een profiel ofzo willen gaan...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.