Metaaldraaier?

thomasgalenkamp

Actieve deelnemer
28 jul 2014
26
0
24
Zwolle
Hallo,

Enkele maanden geleden heb ik een formaatzaag gekocht.
Alleen nu blijken de wielen waarover de roltafel loopt versleten te zijn.

Nou ben ik op zoek naar iemand die metaal voor mij kan draaien tot een redelijke precisie (acceptabel genoeg voor zo'n toepassing).
Ik kan maatgeving leveren en eventueel een autocad tekening.

Ik heb al enkele bedrijven nagevraagd maar zij rekenen allemaal gewoon uurloon en dat wordt voor mij als student toch wel erg duur..
Dat betekent niet dat er geen vergoeding tegenover staat!

Mocht iemand nog tips of een adres hebben hoor ik dat erg graag!

Met hartelijke groet,
Thomas

WhatsApp Image 2017-05-22 at 21.41.53.jpgWhatsApp Image 2017-05-22 at 21.41.53(1).jpgWhatsApp Image 2017-05-22 at 21.41.54.jpg
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Je bent het goedkoopste uit als je nieuwe rollen besteld. Die dingen moeten akelig nauwkeurig zijn, dat maakt het voor een draaier een klus waar de tijd tikt voor de prijs. Bovendien zijn die rollen gehard, dus een warmtebehandeling en dan nog nabewerken. Ik ben zelf metaalbewerker, ik zou hier nooit aan beginnen.

Het is een serieproduct voor de fabrikant. Mogelijk dat je ook kunt slagen bij een fabrikant van lineairgeleidingen. Die leveren ook dit soort rollen. Een lagerfabrikant zou dit ook nog in zijn assortiment kunnen hebben. Even speuren dus.
 

Dunhans

Actieve deelnemer
24 jun 2012
415
30
Bergen op zoom
Waarom denk je dat ze versleten zijn? Volgens mij zijn deze te stellen zodat je de rolwagen op hoogte en in lijn met je zaagvlak kunt stellen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.