OF1010 frees op CTL stofzuiger aansluiten

Rene71

Actieve deelnemer
2 feb 2017
352
43
Drunen bij Den Bosch
Ik heb zojuist mijn CTL Midi stofzuiger binnen met de 27/32 AS slang van 3,5 meter. Daar zit aan de machine zijde een banjonet aansluiting aan welke perfect op de TS55 invalzaag past. Maar mijn OF 1010 frees heeft een wat ovale metalen stofafzuiging aansluiting. Nu is mijn vraag moet je de stofzuigerslang over deze ovale machine aansluiting wurmen, of is daar een speciale mof voor?

In principe worden alle Festool zuigers met deze slang uitgeleverd, dus ik zal niet de enige zijn die dit heeft?

De handleidingen zeggen daar niets over en de foto's die ik heb gezien zijn niet duidelijk, wordt er nu een mof gebruikt of niet?
 

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Heb je de nieuwe slang gekregen of de oude.
De nieuwe is stijver en heeft er een "draaislot" op zitten. Soortgelijk als de stroomkabel.
De oudere hebben gewoon een rubberen mond die je inderdaad over het ovale mondstuk moet drukken.
 

Rene71

Actieve deelnemer
2 feb 2017
352
43
Drunen bij Den Bosch
Ik heb de nieuwe groen/zwarte slang inderdaad met banjonet sluiting. De slang is inderdaad wat stug, maar de machine aansluiting draaid wel vrij. Ik had nog een getrapte rubberen mof liggen van Kärcher en die gebruik ik als adapter en dat werkt goed. De stofzuiger werkt erg goed, icm met de TS55 komt er bijna geen stof vrij! dat was met mijn oude Kärcher wel anders.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.