wetsteen?

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
hallo
er ligt hier al een tijdje een onbekende wetsteen. ik weet niet wat voor een type dit is. hoe kom ik hier achter??

rick

Attached files
 

Jesse

Actieve deelnemer
25 jul 2010
254
1
ik heb dezelfde hier liggen, ik gebruik hem met olie om te wetten.
 

Jesse

Actieve deelnemer
25 jul 2010
254
1
dit zijn dure stenen en ik zou er een heleboel kopen als die van de bouwmarkt komt ;) voor 2 euro.
 

jokke

Actieve deelnemer
10 jul 2009
477
20
Ik volg toch eerder de mening van Mathieu hoor...
Juist goed genoeg om een aardappelmesje op te scherpen...
 

wouter

Nieuw lid
11 dec 2008
21
0
Inderdaad niet het beste. Ik gebruik hem soms nog op locatie.
In de werkplaats gebruik ik de Jet machine ;)

gr.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Die Stnaley steen wordt met een flesje olie geleverd, dus het zal wel een oliesteen zijn. De mijne was ook zo krom als een hoepel, en even vlakken op schuurpapier heb ik na een uurtje maar opgegeven.
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
446
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Seek zei:
Die Stnaley steen wordt met een flesje olie geleverd, dus het zal wel een oliesteen zijn. De mijne was ook zo krom als een hoepel, en even vlakken op schuurpapier heb ik na een uurtje maar opgegeven.

Op schuurpapier is het inderdaad niet te doen. Ik heb hem toen ik hem nog gebruikte gevlakt op de betonvloer ;) . Momenteel gebruik ik hem helemaal niet meer. Oliestenen vind ik zowiezo minder prettig dan waterstenen.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
mmm, het leek mij een steen van magere kwaliteit. ik denk dat ik deze maar weg doen en spaar voor een mooie combinatie-watersteen.
rick
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.