PDA

Bekijk Volledige Versie : GRATIS OP TE HALEN +/- 75-100 teakhouten planken

Tessa Arkenbout
19-07-17, 10:28
Na verbouwing overbodig
Zo'n 75-100 planken
Lengte variërend tussen 50 cm en 380 cm
Dikte ongeveer 3-5 cm

ALLEEN VOLGENDE WEEK TIJDENS KANTOORUREN (24-7 t/m 28-7) GRATIS OP TE HALEN, ANDERS GAAT HET NAAR HET GROFVUIL
ALLEEN DE HELE STAPEL, ALLES OF NIETS

CSK
19-07-17, 10:40
Ik heb u een privébericht gestuurd.

Jensioo
19-07-17, 11:14
Zo dat is een mooi aanbod, spijtig genoeg gaat het mij alleen niet lukken om het hout op te halen, maar ik denk dat het hout snel weg is.

Jeevanbee
19-07-17, 12:06
Hier eventueel interesse mochten eerdere personen afhaken.

jpandriesse
19-07-17, 13:14
Anders ik wel! Ophalen op aangegeven momenten is te regelen.

Viepert
19-07-17, 15:00
Alles of niets, dan is het voor mij niks. Heb niet ff een vrachtwagen of grote tandemasser om mee te nemen.
Je kan ook zeggen, kom langs en kijk wat er nog ligt. Als iemand niet alles kan meenemen dan ligt er nog wat voor een ander.

Pel
19-07-17, 15:06
Alles of niets, dan is het voor mij niks. Heb niet ff een vrachtwagen of grote tandemasser om mee te nemen.
Je kan ook zeggen, kom langs en kijk wat er nog ligt. Als iemand niet alles kan meenemen dan ligt er nog wat voor een ander.

En hij blijft zelf met de rommel zitten!

Ik kan mij zwaar vergissen maar sommige planken lijken verdacht veel op grenen vloerplanken???

Groet Pel.

maja158
19-07-17, 15:10
Ik vind de reacties op het eerste bericht van Tessa Arkenbout wel grappig.
Ik ben benieuwd wat de reacties waren geweest als er had gestaan TE KOOP en dan een bedrag (zou je je niet eerst voorstellen etc.).
Ik speel even advocaat van de duivel.

Een alles of niets instelling kan ik mij ook wel voorstellen. Sommigen mensen hebben er geen behoefte aan om Jan en alleman over de vloer te krijgen.
(Jan is tot daar aan toe... ;-) )

Groet,
Jan

Scirocco1
19-07-17, 15:16
Goeie deal toch, alles of niets. Hoef je iig niet te betalen voor delen waar je eigenlijk niets mee kunt. Ik denk niet dat TS met de partij blijft zitten.

Nico Oosthoek
19-07-17, 18:11
Een alles of niets instelling kan ik mij ook wel voorstellen. Sommigen mensen hebben er geen behoefte aan om Jan en alleman over de vloer te krijgen.

Groet,
Jan

:):);)

SamPonette
19-07-17, 20:17
Jammer, voor mij net te ver.

Duncan
19-07-17, 20:22
Ik ben echt benieuwd of het inderdaad teak blijkt te zijn.
Hebben oude huizen wel eens teak houten vloeren? Het is toch altijd heel duur geweest?

willem1958
23-07-17, 12:24
Sommigen mensen hebben er geen behoefte aan om Jan en alleman over de vloer te krijgen.

Je eerste opmerking was recht uit het hart neem ik aan; Jan en alleman, dus ook zeker Jan. ;)

hahnwerke
27-07-17, 07:54
Ik heb ze gisteren opgehaald; het is daadwerkelijk tropisch hardhout en geen grenen. Een oude theatervloer blijkbaar. Nogal ruw, en veel nieten, maar er is vast wel van te maken. Een gegeven paard...