PDA

Bekijk Volledige Versie : Aangeboden: CNC Portaalfrees beschikbaar

Ballegooijen
16-07-17, 12:23
Soms zie ik vragen voorbij komen om iets te maken op een CNC freesmachine.
Ik heb een CNC portaalfrees in mijn bezit en kan tegen een kleine vergoeding werkstukken hier op maken.
Mocht hiervoor belangstelling zijn stuur dan even een mailje naar jjvanballegooijen apestaartje gmail.com

Atmoz
16-07-17, 12:58
Niet echt ontopic, maar als ik naar je website (www.baldas.nl) in je onderschrift ga krijg ik een beveiligingswaarschuwing...

rjmulder
16-07-17, 13:42
Misschien handig om de maten er bij te vermelden die je kunt verwerken.
Een CNC portaalfrees die zijn er klein maar ook heel groot :)

Piet Groeneweg
16-07-17, 13:59
Niet echt ontopic, maar als ik naar je website (www.baldas.nl (http://www.baldas.nl)) in je onderschrift ga krijg ik een beveiligingswaarschuwing...

66192

O Peatey
16-07-17, 16:06
Nu weet ik toevallig dat je een van de opperhoofden van CNC-zone bent, het forum voor cnc-ers.
Het is inderdaad wel handig als je wat meer informatie geeft. Min./max. afmetingen, materiaal en niet onbelangrijk een prijs per vierkante mm, cm, dm of sec, minuut, uur?

Ballegooijen
16-07-17, 16:47
Nou, ik ben geen "opperhoofd" van CNCzone hoor. Ben er wel actief en doe regelmatig mee met de items die er spelen.
* Mijn machine heeft een werkbereik van ongeveer 335 x 560 mm en een hoogte van ongeveer 200 mm. In de lengterichting kan er meer op maar dan moet het werkstuk verplaatst worden.
* De link naar de website is aangepast; https certificaat op de server bleek te zijn verlopen.
* Prijzen zijn in overleg; ik hoef er in ieder geval niet rijk van te worden.
* Materiaal welk verwerkt kan worden is o.a. hout, aluminium, kunststof, enz.

PuurvanHout
17-07-17, 10:40
Kun je ook een brandijzer maken? Ik heb het bestand in alle extensies.

Ballegooijen
17-07-17, 12:55
Kun je ook een brandijzer maken? Ik heb het bestand in alle extensies.
Jazeker, ook dat is mogelijk.

J.P.
06-09-17, 14:46
Dit zoek ik al even maar helaas te ver weg en opsturen zal wel te prijzig zijn...
Top dat je dit aan bied...

Toxiq
06-09-17, 15:23
hoezo, voor 5 a 6 euro kan je aardig wat versturen

J.P.
06-09-17, 15:53
Ok wil uit 2 platten van 30 bij 30cm ongeveer 10mm dik wat uitgefreest hebben.
Ik moet wel eerst achter 2 plaatjes aan en dan weet ik gelijk hoe zwaar ze zijn...

Ballegooijen
06-09-17, 17:19
Dit zoek ik al even maar helaas te ver weg en opsturen zal wel te prijzig zijn...
Top dat je dit aan bied...

Inderdaad stuur je voor 6,95 een behoorlijk pakket door heel Nederland.

Ballegooijen
06-09-17, 17:35
Ik weet niet wat voor plaatjes het moeten zijn maar wellicht heb ik die ook wel of kan ik ze bij DHZ halen. Dat scheelt een extra keer verzenden.

Ballegooijen
16-11-17, 22:34
:o