Bij deze stel ik me even voor.

Papui

Actieve deelnemer
27 jun 2017
56
1
Allen,

bij deze stel ik me even voor op het forum. In eerste instantie had ik hier liever nog wat mee gewacht om eerst mijn kennis over het forum, over de materialen en over de toepassingen bij te schaven.

Momenteel ben ik al een paar weken aan het mee volgen op het forum en de zoekfunctie is hier ook al vaak gebruikt.

Over mezelf is nog niet te veel te zeggen, ik ben woonachtig in Limburg België en ben nog maar pas in aanvaring gekomen met houtbewerking. Mijn grootste investering tot nu toe was een metabo afkortzaag maar mijn verlanglijstje is de laatste weken serieus toegenomen.

Mijn werkplaats en machinepark is dan ook zeker en vast nog niet zo spectaculair maar met behulp van het forum hoop ik wel naar kwalitatief materiaal te kunnen gaan.

Nu, waarom heb ik me dan al zo vlug voorgesteld terwijl dit mijn bedoeling nog niet was? Om wat verder te spelen met houtbewerking tijdens mijn verbouwingswerken ben ik op zoek gegaan naar een goede bovenfrees. Zelf heb ik al diverse makita machientjes gekocht maar toch had ik de deur al open gezet naar andere merken. Zelf zal ik dus na het posten van dit bericht een nieuw topic openen met de vraag naar een kwalitatief merk samen met de toepassingen waarvoor ik het wil gebruiken.

Ik hoop dus nog veel reacties te krijgen en met de tijd ook op mijn beurt weer nieuwelingen te kunnen helpen met hun vragen.

Indien ik nog dingen vergeten ben te melden ben die toch belangrijk zijn mag me hier altijd op gewezen worden uiteraard.

Met vriendelijke groet,
Pasquinel Hendriks.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Voorstellen word zeer gewaardeerd (word helaas nogal eens overgeslagen) bij deze dus welkom en veel plezier
een mooie machine die betaalbaar is, zijn die van Triton, die zijn ook geschikt om onder een freestafel te monteren (vanwege de diepte instelling die vanaf de voet kan doen)
Ik weet niet zeker of dat voor álle modellen geld

http://www.gereedschappro.nl/triton/producten

verdiep je maar eens in, fraaie machine waar menigeen forummer al erg blij van geworden is !
 

Papui

Actieve deelnemer
27 jun 2017
56
1
Fijn dat het voorstellen geapprecieerd word. Hopelijk kan ik hier veel goede raad krijgen en uiteindelijk na lange, zeer lange tijd ook geven. Dank jullie wel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.