PDA

Bekijk Volledige Versie : Te koop: JET 1221VS houtdraaibank

maja158
10-07-17, 14:17
Vorig jaar van forumlid Wimmel een houtdraaibank overgenomen met het idee dat ik daar heel veel mee zou gaan doen.
Begin dit jaar bij Ronald Kanne een zeer geslaagde 2 daagse basiscursus gevolgd en bij hem een aantal gutsen aangeschaft.
Inmiddels zijn we ruim een half jaar verder en ik merk dat het er maar steeds niet van komt.
Ik heb de knoop doorgehakt en besloten de draaibank te verkopen.
66013
66014
66015
66016
66017
66018
66019
Onlangs nog een staander van 4 x 4 aluminium profiel laten maken als staander voor de draaibank.
66020
66021

Richtprijs voor dit alles 1250,-

Groet,
Jan

O Peatey
10-07-17, 14:43
Wat is dat nou Jan?
Lukt het niet of heb je er geen zin in? Gebrek aan inspiratie of tijd?
Geen gelijkgestemden in de buurt?
Radius heeft een b(l)oeiende afdeling Noord hoor.

maja158
10-07-17, 15:35
Hé Pieter,

Eerlijk gezegd, ik kom er gewoon niet aan toe.
Heb heel veel andere dingen waar ik mee bezig ben.
Sinds kort ook opa geworden, dus de lijst met dingetjes maken wordt alleen maar groter en steeds minder tijd.
En het zou zonde zijn als deze mooie spullen hier stof liggen te happen, toch?

Groet,
Jan

Toxiq
10-07-17, 16:01
Dat spul is over 10 jaar ook nog prima van kwaliteit en dan heb je ineens meer tijd....
ik zou het lekker laten staan, de basis is gelegd...over een jaar, 2 of misschien 3 kijk je er anders tegen aan

Pel
10-07-17, 16:11
Het eet immers geen brood Jan, wat Jeroen al zegt straks krijg je meer tijd, en dan denk je, had ik ze maar niet verkocht.

Groet Pel.

Piet Groeneweg
10-07-17, 16:31
Sinds kort opa geworden zeg je.... Dan komt hij toch mooi van pas als je speelgoed voor je kleinkinderen gaat maken?
En als hij niet in de weg staat gewoon houden.

Bartvdl
11-07-17, 21:09
Het is dat de afstand (vanaf 's-hertogenbosch) en ook een beetje me budget me in de weg zitten. Maar het is wel super om een totaal pakket te hebben. Een chuck die je toch een keer nodig hebt, en een standaard dat ook top is.

Ik probeer mezelf er nog ervan te overtuigen, dat dit is wat ik nodig heb haha!

mathieu
11-07-17, 21:51
Het is dat de afstand (vanaf 's-hertogenbosch) en ook een beetje me budget me in de weg zitten. Maar het is wel super om een totaal pakket te hebben. Een chuck die je toch een keer nodig hebt, en een standaard dat ook top is.

Ik probeer mezelf er nog ervan te overtuigen, dat dit is wat ik nodig heb haha!
Die standaard ziet er strak uit, maar ik zou er toch geen draaibank op zetten. Het minste onbalans in het werkstuk en het onderstel gaat samen met de draaibank alle kanten uit.

maja158
14-07-17, 13:54
Gereserveerd.