Weet iemand wat van deze vijl?

Thomiza

Nieuw lid
5 jul 2017
2
0
Bredevoort
Hallo,

Met het opruimen van mijn schuur kwam ik deze vijl tegen.
Er staat 'Phonix' op en is gemaakt in Oostenrijk, alleen kan ik nergens op google iets van dit merk vinden.

Weet iets van dit merk?

DSC_0659.jpg
 
Laatst bewerkt:

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Nou hebben die 2 wel het nodige van elkaar weg, maar de naam geeft je gelijk...zal ook niet voor niets de link met de fabriek en vliegtuigen moeten uitbeelden?
 

Thomiza

Nieuw lid
5 jul 2017
2
0
Bredevoort
Op de foto van die belgische site is het logo veel gedetailleerder en zie je ook beter dat het een feniks is.
Ik vraag me wel af waarom het zo moeilijk is om er wat over te vinden op internet
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Op de foto van die belgische site is het logo veel gedetailleerder en zie je ook beter dat het een feniks is.
Ik vraag me wel af waarom het zo moeilijk is om er wat over te vinden op internet

ik vermoed dat deze fabriek ruim voor het internet tijdperk het loodje heeft gelegd en dan is het maar de vraag wie de moeite neemt bv Wikipedia te voorzien van info
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.