PDA

Bekijk Volledige Versie : Aangeboden: Hammer C31 Combinatiemachine + AF12 afzuiger

JB3
05-07-17, 07:53
fijne machine in goede staat uit 2006, voorzien van vele opties. Prijs 5000

O Peatey
05-07-17, 08:03
JB3, het zou netjes zijn als je je eerst hier voorstelt. In principe is dit geen verkoopsite.

Toxiq
05-07-17, 08:09
Eens met Pieter, een paar foto's zijn denk ik ook wel gewenst

Prachtige machine, denk dat de prijs aan de hoge kant is, in 2014 deed deze set 6700 euro

http://www.felder.at/files/2014/11/hammerbeilage_gb_eng.pdf

Dus een machine van 13 jaar oud... ?

MarcelG
05-07-17, 08:17
Wat foto's en meer omschrijving van wat er bij zit is ook wel handig...

Deze is uit 2016 op de Felder site http://www.number-1-mm.nl/nl/nl_NL/index.html C3 31 (5800 euro)

JB3
05-07-17, 08:55
Bedankt voor de reacties. Eerst even voorstellen was inderdaad wat netter geweest. Lees al tijden mee op het forum, maar van participeren is het nog niet gekomen.
Zal eens wat foto's maken.
Het gaat in ieder geval om een Comfort uitvoering met roltafel van 2 meter, extra afkort en langs geleiders, oplegtafel, klokken op de instelling van de vandiktebank en frees en aanloopautomaat voor de afzuiging.

MerkiMac
05-07-17, 10:18
Kan je behalve foto's plaatsen, ook aangeven waar de machine nu staat?

jefmen
06-07-17, 17:10
JB3, het zou netjes zijn als je je eerst hier voorstelt. In principe is dit geen verkoopsite.

Eens met Pieter, een paar foto's zijn denk ik ook wel gewenst

Prachtige machine, denk dat de prijs aan de hoge kant is, in 2014 deed deze set 6700 euro

http://www.felder.at/files/2014/11/hammerbeilage_gb_eng.pdf

Dus een machine van 13 jaar oud... ?

Volgens het reglement is het toegestaan om je eigen alleen aan te melden voor het verkoop van een artikel. Zie ook onderstaande citaat. Voorstellen had misschien netjes geweest.

Het is geen probleem dat mensen alleen maar lid worden om zaken op ons marktplein aan te bieden, als de aanbieding past in ons concept.

Tevens voor TS graag topic aanvullen met meer info.

Toxiq
06-07-17, 17:37
blijf ik toch vreemd vinden, het verkoop gebeuren ligt zwaar aan regeltjes maar aanmelden puur alleen om iets te verkopen mag dan weer wel
Had overigens wel meer op zijn plaats geweest om een collega moderator niet publiekelijk af te vallen maar per PB te informeren

jefmen
06-07-17, 18:57
blijf ik toch vreemd vinden, het verkoop gebeuren ligt zwaar aan regeltjes maar aanmelden puur alleen om iets te verkopen mag dan weer wel
Had overigens wel meer op zijn plaats geweest om een collega moderator niet publiekelijk af te vallen maar per PB te informeren

Ik val niemand aan. Maar wijs jullie en de Ts er op de regel die al sinds de opening van het marktplein bestaat en bedacht is door jaap. Tevens valt het kwa regels heel erg mee. Ik controleer er niet iedereen er op.

Toxiq
06-07-17, 20:33
Ik controleer er niet iedereen er op.

Da's meten met twee maten :D

jefmen
06-07-17, 21:04
Da's meten met twee maten :D

Ik kijk alle berichte na. soms zijn ze al verkocht voordat ik er op moet reageren. Tevens heeft TS hier niks aan als we zijn topic vervuilen.

MerkiMac
08-07-17, 14:14
Ondertussen ben ik (en misschien met mij vele anderen) nog wel heel benieuwd naar foto's, locatie etc.