C-klemmen

stekkestim

Actieve deelnemer
1 nov 2015
214
2
Waanrode
www.cnc-creations.be
Om een tijdelijk zonnescherm (24meter lang 3m hoog) op z'n plaats te houden ben ik opzoek naar een 100tal c-klemmen van 100mm of 50 van 50mm en 50 van 100mm (bovenaan heb ik 100 nodig, onderaan kan ik uit de voeten met 50mm)
Goedkoopste die ik tot nu toe tegen gekomen van is 5,85 euro op zamro, prijs per stuk valt mee, alleen bij 100 is het alsnog bijna 600 euro.

Weet er iemand nog een goedkoper adres?

Nu hangt de doek tijdelijk vast om de 3 meter, maar hij is met wat wind al bijna gaan vliegen dus zou ik hem om de 50cm willen vastzetten.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik denk dat je je moet afvragen of het bij 'nog goedkoper' nog iets toevoegt bij het op zijn plek houden van het zonnescherm
 

stekkestim

Actieve deelnemer
1 nov 2015
214
2
Waanrode
www.cnc-creations.be
Zou er dan zoveel verschil zitten tussen een model van 6 euro en een model van 2 euro?
Een paar jaar geleden heb ik een paar lijmklemmen bij van cranenbroek gehaald gehad en deze klemmen ook goed ondank de prijs van 99 cent.

Dat zet me aan het denken, misschien dat ik er zo maar een 100 tal moet gaan halen
 

stekkestim

Actieve deelnemer
1 nov 2015
214
2
Waanrode
www.cnc-creations.be
snelspanklemmen en zeilklemmen hebben een te hoog profiel. vandaar dat C-klemen beter zijn. het doek is bevestigd tegen de zijkant van een gebouw waarbij de bovenkant van het doek gelijk zit met de top van het gebouw. Daar dan de klemmen boven is echt geen zicht.

Aangezien het om een test opstelling gaat zodat we eerst kunnen kijken of we de temperatuur binnen kunnen verlagen (de wand bestaat uit platen voor bijvoorbeeld verandadaken) zonder al te veel licht verlies te hebben. Als blijk dat dit seizoen de temperatuur laag genoeg kan gehouden worden dan zal er voor volgend jaar een vaste constructie gelast worden.

Ik ben trouwens vandaag "snel even" naar van cranenbroek gereden en daar hadden ze nog een paar C-klemmen, helaas niet genoeg maar toch al voldoende om op meer punten vast te zetten dan met de lijmklemmen die ik voorlopig geplaatst had. kleine van 75mm waren 1,2 euro en grotere van 100mm waren 1,7euro. Nu moet ik wel zetten dat de klemmen ondanks dat er 4" op staat niet geschikt zijn daar voor. Je haalt er misschien net 90mm mee. (Maar klaag niet hoor, met 80mm had ik voldoende :D)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.