Bva veiling

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Veilingen word het meestal te duur verkocht, de mzzltjes zijn allang over
op de geboden prijs komt geen 21 maar bijna 40% (btw, opgeld én btw over het opgeld)
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Op de foto ziet dat ding er al stevig gebruikt uit. Zonder deze te zien neem je het risico op speling, slijtage, enz. Dan is 42 euro waarschijnlijk al veel te veel ;)
 

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Veilingen word het meestal te duur verkocht, de mzzltjes zijn allang over
op de geboden prijs komt geen 21 maar bijna 40% (btw, opgeld én btw over het opgeld)

Yep, in het begin ook wel eens rondgekeken.
Ging een Festool T18+3 voor €100 minder dan nieuwprijs weg.
Maar dat was bieding prijs, komen de extra kosten nog bovenop....
Kan je beter een nieuwe halen ipv een oude "misbruikte"
Althans, zo zag hij er wel uit op de foto's.
 

Rompertje

Actieve deelnemer
5 jun 2017
27
0
Hier staan ook nog een paar festool ts 55 ebq op die voor als je €155 bied €240 kosten en geleider voor festool van bieding prijs €35
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Ik heb op afhaaldagen nog al eens gezien dat er contant betaald wordt. Ik vermoed veelal zwart geld. Dan is het opeens een stuk logischer dat er dat soort hoge bedragen worden neergeteld. Tweedehands raak je het zo kwijt.
 

stekkestim

Actieve deelnemer
1 nov 2015
214
2
Waanrode
www.cnc-creations.be
Ik had vandaag nog een mazzeltje kunnen hebben, maar heb uiteindelijk maar besloten om het niet te kopen aangezien de machine dan waarschijnlijk maanden buiten zou moeten staan onder een zeil en het uiteindelijk toch maar een leuk hebbeding zou zijn.

Een plaatschaar voor staal max 3mm dik, 2040mm breed plaatmateriaal veiling is afgelopen op 160euro excl opgeld/BTW. Vermoedelijk gewicht 2000-3000kg. kon er geen documentatie van vinden, enkel een zwaarder broertje. Machine dateerde uit 1961.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.