PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht iemand met vandikte bank omgeving Leiden

hstraat
19-06-17, 18:47
Ik wacht nog even af op de korrel 50 schuurpapier maar heb flinke stapel vurenhouten planken waar de lak van af moet en dat ze weer mooi recht zijn. Dus denk max 2mm per plank eraf. Ik betaal natuurlijk voor het gebruik etc. Mocht je dus jezelf en vandikte bank willen 'uitlenen' (ik kom langs met de planken) hou ik me van harte aanbevolen mocht het afschuren niet lukken. Reden is kleur staat vrouw niet aan ;) en zij is van de kleuren inspectie in huis.

hstraat
19-06-17, 18:52
kan iemand dit naar de marktplaats verplaatsen? Per ongeluk in verkeerde topic gepost.

Toxiq
19-06-17, 20:09
korrel 50 op een.... ?
bandschuur of delta, dat maakt nogal verschil
Denk je dat het de moeite is om het vuren te schaven, het is vrij goedkope houtsoort
Zijn het vloerdelen of gewoon planken, hou bij vloerdelen rekening met de machine slag

hstraat
19-06-17, 21:07
Het zijn vloerdelen, niet planken die je bij de houthandel haalt. De korrel 50 gebruik ik om de laklaag eraf te krijgen, hierna ga ik er met fijner schuurpapier overheen. Ik denk dat een vandikte bank te ver gezocht is voor dit soort vloerdelen al hoewel er denk ik maar 2mm af hoeft zodat ze weer recht en lakvrij zijn. Ze zijn niet gespijkerd in ieder geval en waren niet verlijmd.

hstraat
21-06-17, 21:23
Ben voorzien as zaterdag worden de planken onder een vandiktebank door gehaald. Mag slotje op