PDA

Bekijk Volledige Versie : onderdelen startrite 275ds

Barthoes
16-06-17, 19:58
Hoi allemaal,

na vele jaren dromen van een eigen werkplaats om te werken met hout. Gaat het er nu toch van komen, ik ben hier al een tijdje aan het meelezen met jullie allemaal.
Om te beginnen heb ik afgelopen weken een startrite 275ds op de kop kunnen tikken. Het plan is om hem terug in zo goed mogelijke staat te brengen.
Ik mis wel een aantal onderdelen, daarom volgende vraag zijn er bij jullie mensen die misschien nog onderdelen hebben liggen van startrite?
Wat mis ik?

4 verlengstukken om de tafel uit te breiden
1 verlengstuk om de geleiding van de glijtafel te verlengen.
het spouwmes en de de beschermkap
het stopblok op de dwarsgeleiding van de glijtafel.
dwarsgeleider
ook de uitbreidingstafels die tussen de verlengingen komt te liggen

Als iemand iets moest hebben liggen, laat het maar gerust weten.

Alvast bedankt aan diegene die de moeite doen om eens in hun werkhuis te duiken en te zien of ze nog iets hebben.

mvg Bart

Ps ga zo snel mogelijk nog foto's plaatsen, machine staat voorlopig bij mijn moeder gestald tot mijn werhuis er klaar voor is.

Misterddude
02-07-17, 23:00
Beste,

Ik heb nog een afzuiginstallatie liggen van startrite. Ik vind hem zelf te groot om aan te sluiten.

Als je interesse hebt hoor ik het wel. (op te halen in Valkenswaard)

Barthoes
23-07-17, 20:39
beste misterddude,

sorry dat ik zo laat reageer.
Kan je me me enkele foto's bezorgen?
En wat had je er nog graag voor gehad?

Mvg Bart

Misterddude
24-07-17, 22:01
Beste bij deze de gewenste fotos.
Er zit op dit moment geen stroomkabel op aangesloten maar deze is gemakkelijk te monteren.
over de vraagprijs kunnen we het hebben als je interesse hebt.

664756647666477

Barthoes
25-07-17, 18:07
beste,

is inderdaad wel een groot toestel. heb je misschien ergens een typenr of een foto van een geinstalleerd toestel. zodat ik me iets kan voorstellen van de plaats dat het inneemt?
wat is het vermogen van de motor?

mvg Bart

Misterddude
14-10-17, 14:51
Hey bart,

sorry voor de super late reactie. Helaas even wat onvoorziene gebeurtenissen die al mijn tijd opslokte.

Ik heb geen foto van de geinstaleerde afzuiging maar ik hoop dat je aan de afmetingen iets hebt. de tonnen zijn met de aansluit koker 180 cm lang bij 60 cm breed.

Voor de motor. hopelijk kan je iets met het plaatje wat erop gemonteerd zit.

69251

Mvg
Dennis