Nieuwe boormachine

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Vanavond is de plank waar de boorstandaard en afkortzaag op stonden met steun en al naar beneden gekomen. Mijn afkortzaag kon ik nog net opvangen, maar de boormachine in de boorstandaard is gesneuveld.
Ik ben al even aan het kijken voor een nieuw boormachine, zodat ik niet mijn GSB20 hiervoor hoef te gebruiken. Ik zoek iets met een variabel toerental om tot 8-10mm gaten in staal en 20mm in hout te kunnen, heeft iemand tips ?
 

Walters

Actieve deelnemer
1 okt 2014
247
1
Noord Brabant
Je wilt dus een boormachine voor in de boorstandaard? Dan zou ik een goedkoop exemplaar kopen, hoeft zelfs geen klopboormachine te zijn.
Alternatief is een kolomboormachine van bosch kopen de pbd 40.
 
Laatst bewerkt:

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Inderdaad voor de boorstandaard. De goedkope groene Bosch machines zijn met klopboorfunctie. Heb een makita gezien voor jets van €90,- met varibel toerental
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Heb na gekeken the hebben naar nieuwe en gebruikte alternatieven de boormachine greep met secondenlijm weer gelijmd. Immers komt er geen krqcht op te staan in her gebruik.
De kosten wogen niet op tegen de baten ����
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.