PDA

Bekijk Volledige Versie : TIP Schatkist

Leroowj
08-06-17, 21:21
https://www.marktplaats.nl/a/doe-het-zelf-en-verbouw/gereedschap-handgereedschap/m1156789341-meubelmakers-klassieke-gereedschapkist-vol-met-gereedschap.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d 2&previousPage=lr&pos=38

Allemachtig, om bij weg te kwijlen. Ik durf niet te vragen wat de vraagprijs is... Hij heeft wel meer mooi spul.

O Peatey
08-06-17, 21:39
Kwijl, kwijl.
Ik denk dat hij dezelfde is als Biljana die ook altijd met schaven op MP staat en er flinke prijzen op na houdt.

BossyRangs
08-06-17, 22:44
Mooi gereedschap! Zeker die infillschaven. Maar ik heb hier toch beetje het gevoel dat het een samenraapsel is in plaats van een volledige gereedschapskist. En reken toch maar prijzen met 4 cijfers, want het is inderdaad Biljana die van naam veranderd is. Mijn mening is dat als je een sterke merknaam hebt, je die niet snel verandert.

Klaas
09-06-17, 14:56
Mooi gereedschap! Zeker die infillschaven. Maar ik heb hier toch beetje het gevoel dat het een samenraapsel is in plaats van een volledige gereedschapskist. En reken toch maar prijzen met 4 cijfers, want het is inderdaad Biljana die van naam veranderd is. Mijn mening is dat als je een sterke merknaam hebt, je die niet snel verandert.

Biljana was nu niet echt heel vriendelijk, althans dat was mijn ervaring. En erg aan de prijs i.d.d.

BossyRangs
09-06-17, 17:29
Wel ja, ik bedoelde dus dat hij wellicht GEEN goeie naam opgebouwd had, anders had hij die wel behouden.

Klaas
09-06-17, 18:21
Wel ja, ik bedoelde dus dat hij wellicht GEEN goeie naam opgebouwd had, anders had hij die wel behouden.

Ja, snapte ik. Ik was sarcastisch, maar dat komt niet zo lekker uit nu ik het teruglees. ;)