De pergola aan mijn tuinhuis verbouwen naar hobby kot

Status
Niet open voor verdere reacties.

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Hallo na lang buiten strijd zijn geweet wegens ongeval gaan we weer beginnen aan een volgend klein projectje.

de pergola wordt omgebouwd naar hobby ruimte voor mijn tweede hobby Rc auto's om dat we daar toch niet onder zitten en alles toch nat is als het regent


Grtz
 

Bijlagen

  • IMG_5755.jpg
    IMG_5755.jpg
    101,3 KB · Weergaven: 372
Laatst bewerkt:

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Van avond of morgen ga ik foto plaatsen van e tekening hoe het ongeveer ga uitzien

grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Zo dit wordt het ongeveer de grote ramen en de twee deuren zijn van het bestaande tuinhuis

rc kot foto 1.jpg

grtz
 
Laatst bewerkt:

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
De echte werken starten binnen en maand om dat ik eerst wat voorbereiding moet doen en dat ik nog maar progressief ga gaan werken voor een maand en dat is nog aan de zieken kast dus wacht ik nog liever tot ik mijn volledige job weer doe om aan de grote werken ga beginnen en ook uit teken van inrichting binnen zijde

fotos volgen


grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Wat zouden jullie doen de wanden isoleren of zo laten
de wandt ga 92 dik zijn

buiten profiel 28 mm
Profiel kader 45 mm
proefiel binnen kant 19

is voor mijn Rc hobby in te plaatsen moet beetjes bestemd zijn tegen de winter


grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
De voorbereidingen zijn begonnen morgen wat verder doen
Als veranderen voorde stroomtoevoer

IMG_5933.jpgIMG_5934.jpg

Grtz
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Wat zouden jullie doen de wanden isoleren of zo laten de wandt ga 92 dik zijn
buiten profiel 28 mm, Profiel kader 45 mm, proefiel binnen kant 19
is voor mijn Rc hobby in te plaatsen moet beetjes bestemd zijn tegen de winter grtz

Je schrijft het zelf al, dus mooi dicht maken en isoleren.
Helaas kan ik je daar geen advies in geven, maar er zijn vele leden die dat wel kunnen.
Succes met je project, mvg, :).
 
Bij isoleren moet rekening gehouden worden met damptransport van vocht vanaf de warme zijde naar de koude zijde. Dus van binnen naar buiten. Om te voorkomen dat er dus vochtophoping in de isolatie komt moet de wandopbouw van binnen naar buiten als volgt moeten zijn.
Binnenbetimmering, dan een dampdichte folie, dan de isolatie, vervolgens een dampopen folie en dan tussen de dampopenfolie en de buitenbekleding een luchtspouw die ventileerd op de buitenlucht.

M.vr.gr. Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.