Zaagblad 3mm

Bmw6cillinder

Actieve deelnemer
12 dec 2016
47
0
Hallo,

Ik ben opzoek naar een fijn getand zaagblad van 3 mm voor op een ts55 van Festool dus met een diameter van 160 en asgat van 20.

Iemand een idee waar ik deze zou kunnen vinden??
 

seeker

Actieve deelnemer
24 apr 2016
119
2
ik denk dat die 3mm heel lastig vinden gaat zijn, zeker met deze kleine diameter, tussen de 1.8 en 2.6mm is het aanbod heel groot, maar 3mm heb ik nog niet voorbij zien komen. misschien is er een oplossing te bedenken waarbij die 3mm minder noodzakelijk is?

succes ermee in ieder geval!
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Net de cataloog van CMT eens doorbladerd, maar niets te vinden: http://www.cmtutensili.com/media/files/143_1895_03.60.3006_cat_en_2017.pdf

Inderdaad een vreemde maat, wat is de bedoeling? Houd er rekening mee dat wanneer je dit zaagblad gebruikt met je geleiderails, je de anti-splinterstrip verder gaat insnijden en deze dus niet meer (acuraat) bruikbaar is met je andere zaagbladen. Je moet de strip dan terug wat meer naar buiten plaatsen, en opnieuw insnijden met je andere bladen.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.912
2.535
Als je zoekt op groefzaag, vind je meer. Gat is wel meestal 30mm, maar daar zijn vulringen voor.
 

Bmw6cillinder

Actieve deelnemer
12 dec 2016
47
0
Idd

Ik heb een aantal wanden van 10 cm dik die met Hpl bekleed zijn. Nu wil men hier op de hoeken onder 45 graden een aluminium strip van 3 mm dik in lijmen

Nu had ik gedacht om deze met de geleiderail er onder 45 graden in te zagen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.