Draaibankje voor kinderen: Unimat 1

houttuoh

Actieve deelnemer
11 dec 2015
69
0
Stedendriehoek
Vandaag op een kinderverjaardag bleek de (7-)jarige verrast met een kinderdraaibank annex "decoupeerzaagmachine". Zeer klein en compact (er kunnen stukken in van max 50mm diameter en ±150mm lengte en van een 12v motor kun/hoef je ook geen wereldwonderen te verwachten, maar het was dé absolute hit onder de aanwezige kinderen en vaders. (En met een bezemsteel van €1 kun je weer uren vooruit).

Wel een hoop geld voor wat plastic, maar 'n kleinigheidje houd je altijd. Er blijkt ook een metalen variant te zijn, en ook nog meer hulpstukken, waaronder een zaagtafeltje. Ik had er nog nooit van gehoord -- maar 't lijkt me iets voor de modelbouwindustrie. Of voor houtdraaiers met een geldboom die hun (klein)kind willen verrassen :)

20170521_165451.jpg

Zelf laat ik 'm maar voorbij gaan. De droom is om ooit wel te leren draaien en zelf een draaibank te hebben (en door deze Unimat is dat verlangen bij onze kinderen nu ook aangewakkerd -- al kan dat ook maar zo weer uitdoven.) Niet per se meteen zo groot als "The beast" van Toxiq, maar er is vast nog wel een bescheiden tussenmaat te vinden ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.