Niet recht schulpen onder verstek

Ernie

Actieve deelnemer
8 feb 2010
125
2
Wassenberg ( D )
Heb een tijdje geleden een stukje gelezen van een forumlid die problemen had met schulpen onder verstek. Hierbij werd het deel tegen de geleider steeds smaller! Zelf had ik dit bij mijn zaag ook opgemerkt, maar dacht dat dit mijn fout was. Materiaal niet goed op de zaagtafel gedrukt. Let wel, bij normaal schulpen geen probleem.
Heb hierover een artikel gevonden bij Fine Woodworking . Ik heb met diverse zoektermen naar dit forumlid gezocht, maar geen resultaat. Wie weet raad?

M.V.G. Ernie
 
P

Pel

Guest
Ernie, kijk je geleider maar eens na, maak gebruik van een hulpgeleider.

Groet Pel.
 

Ernie

Actieve deelnemer
8 feb 2010
125
2
Wassenberg ( D )
Hallo Pel,

Dank voor je reaktie maar de geleider is goed, alleen een probleem met verstek schulpen, niet bij normaal schulpen!

Groeten, Ernie
 

Ernie

Actieve deelnemer
8 feb 2010
125
2
Wassenberg ( D )
MarcelG,

Via Google zoeken gaat inderdaad veel gemakkelijker, maar het forumlid met dezelfde ervaring niet gevonden. Ik zou graag het artikel van Fine Woodworking hierover met hem willen delen.

Groeten, Ernie
 

Ernie

Actieve deelnemer
8 feb 2010
125
2
Wassenberg ( D )
Leuk bedacht Martijn, maar het lukt mij niet om een email aan dit antwoord te koppelen. ( digibeet?) Misschien dat belangstellenden zelf bij " Fine Woodworking " kunnen kijken.

Groeten, Ernie
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.