Alieexpress

spitakiller

Actieve deelnemer
16 jun 2010
43
0
Ervaringen met een goede shop die leuke en voor dat geld kwalitatief aardige producten hebben
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Er zijn daar heel veel shops. De meeste verkopen maar een beperkt aantal spullen. Het is heel anders dan (web)winkels hier, die heel veel verkopen.

Je zoekt op wat je wilt hebben en daar volgt vanzelf een winkel uit. Zelf kijk ik meestal binnen die winkel of ze nog wat anders interessants hebben. Maar meerdere kleinere bestellingen zijn heel gebruikelijk.

Een bepaalde winkel aanraden is dus niet echt aan de orde.
 

Vrij

Nieuw lid
3 sep 2017
22
0
mijn ervaringen met Aliexpress zijn ok, over het algemeen duurt de levering enkele weken. Aan de andere kant, je betaald vaak geen verzendkosten. Elektronica bestel ik er niet, omdat ik in her verleden wat elektrisch spul had besteld wat of niet werkte, of niet lang werkte. boren en dergelijke zijn qua prijs en kwaliteit vergelijkbaar met action/lidl dus wel ok voor af en toe gebruik, zeker niet voor dagelijks gebruik. al met al, je kunt er prima wat bestellen maar verwacht geen top kwaliteit.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Ik bestel veel op Aliexpress, maar weinig houtgerelateerde zaken. De meeste zaken zijn ook tegengevallen, zoals botte boren, slechte lijm, te zachte slijpstenen en een niet rechte combinatie haak. Wat meegevallen is, zijn mijn lijnlaser en mijn caliper. Nu heb ik een up- en downcutbit voor mijn bovenfrees besteld, maar die is nog niet binnen,
 

spitakiller

Actieve deelnemer
16 jun 2010
43
0
Ik bestel veel op Aliexpress, maar weinig houtgerelateerde zaken. De meeste zaken zijn ook tegengevallen, zoals botte boren, slechte lijm, te zachte slijpstenen en een niet rechte combinatie haak. Wat meegevallen is, zijn mijn lijnlaser en mijn caliper. Nu heb ik een up- en downcutbit voor mijn bovenfrees besteld, maar die is nog niet binnen,

Beste LN,
welke lijnlaser heb je besteld dan als k vragen mag? Heb je een digitale caliper gekocht? Die staat ook nog op mijn verlanglijstje maar durfde het tot dusver niet aan.
 

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Hmm, ali... tot dusverre een paar items besteld die of slecht afgewerkt waren niet naar behoren werkte of het helemaal niet deden. Verder ze vernaggelen het complete zoekbereik op Google Door overal tussen te gaan zitten met hun inferieure producten. Van snapslo ten tot weet ik wat aan toe....Nee zeker geen verijking voor global trades! Maar ali zal er wel bij varen....
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Beste LN,
welke lijnlaser heb je besteld dan als k vragen mag? Heb je een digitale caliper gekocht? Die staat ook nog op mijn verlanglijstje maar durfde het tot dusver niet aan.

Volgens mij is het deze. De aanbieder waar ik de mijne heb gekocht verkoopt het model niet meer. Dus heeft dezelfde naam (AK47, what is in a name....), omschrijving en uiterlijk. De mijne heb ik naast een dure Bosch Blauw laser gehouden en was exact goed.

Het is inderdaad een digitale caliper die ik heb gekocht.
 

Keures

Nieuw lid
7 jan 2017
15
0
Ik heb maar twee ervaringen met AliExpress, maar genoeg om er niet meer bij te bestellen. Ontzettende open deur: de producten zijn van matige kwaliteit, maar daar kan je mee leven. Ik heb een keer een half jaar moeten wachten op een product, en de klantenservice is echt 0. Meerdere keren een formulier ingediend, meerdere keren gemaild, maar geen reactie. Pas toen ik een negatieve review ergens online invulde, kreeg ik pas reactie. Mooi idee, maar ik geef liever iets meer uit bij een betere shop.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.