Mooi handvat ;)

D

DervishD

Guest
Hier dus mijn handvat naar eigen ontwerp. Vele malen beter dan het standaard handvat. Vrijdag naar Roeland voor een nieuwe knop.
dlzPJBK.jpg
 
D

DervishD

Guest
Allemachtig, wat een vraag zeg. Van mezelf een foto maken terwijl ik schaaf. En hoe had je gedacht hoe ik dat voor elkaar moet krijgen?
 

zaagselsnuiver

Actieve deelnemer
2 jan 2017
127
0
Den Haag
Zonder twijfel prachtig handvat, valt natuurlijk wel wat over de hiel heen maar je hebt lekker de ruimte. Wat doe je met die knop die je gaat vervangen??

Groet, Zaagselsnuiver
 

zaagselsnuiver

Actieve deelnemer
2 jan 2017
127
0
Den Haag
Graag, heb hier nog een oude schaaf met plastic handvat en knop. Hij schaaft prima maar het oog wil toch ook wat:rolleyes:. Stuur je wel een PM straks, eerst eens iets eten.

Groet, Zaagselsnuiver
 
D

DervishD

Guest
Het handvat heb ik ook nog als die nog in de rommelkast op het werk ligt. Die mag je ook wel hebben.
 
D

DervishD

Guest
Het handvat is spoorloos verdwenen en niemand heeft het weggegooid, althans dat zeggen ze.
 
D

DervishD

Guest
Nou, dan nog even snel een nieuwe foto voordat we vertrekken. En als ik jullie was zou ik stoppen met imgur. De recente ontwikkelingen hebben aangetoond dat iedereen zomaar alles op die site kan zetten. Ik heb alles wat ik zelf op imgur heb gepost (handvat, kist) van die site verwijderd. Ik ga weer terug naar uploadhouse.

25112116996f51be15fc90b36e9f25633c22ac25.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.