Gezocht Houtdraaiers omgeving Amersfoort

Lilian

Nieuw lid
12 mei 2017
5
0
Hoevelaken
Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een beest van een draaibank. Heb een cursus van 2 dagen gevolgd en sta u alle dagen te draaien. Bij Rasius zie ik dat ik in de verkeerde buurt woon en er in mijn omgeving geen draaiers zijn. Daarom mijn vraag: Zijn er mensen in de omgeving van Amersfoort die deze geweldige passie (hobby ) met mij willen delen?
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Wat is in de buurt ? 10 km, 25km, 50km ?
Ik ben een draaibank aan het bouwen dus nu weinig draaien
maar je bent altijd welkom om langs te komen hoor (lelystad)
Maar over houtdraaien kan ik je niet veel vertellen, ben zelf nog lerende (over het bouwen inmiddels wel het eea :))
 
Laatst bewerkt:

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een beest van een draaibank. Heb een cursus van 2 dagen gevolgd en sta u alle dagen te draaien. Bij Rasius zie ik dat ik in de verkeerde buurt woon en er in mijn omgeving geen draaiers zijn. Daarom mijn vraag: Zijn er mensen in de omgeving van Amersfoort die deze geweldige passie (hobby ) met mij willen delen?

Beste Lilian,
Ik weet niet waar je je informatie vandaan haalt dat er geen draaiers in jouw omgeving zijn.
In Amersfoort zijn er sowieso 2 en in de omgeving varierend van Nijkerk tot Soest en Bunschoten zijn er zeker een stuk of 20.
21 oktober a.s. hebben we onze jaarlijkse centrale demodag in Ede en dat is ook redelijk bij jou in de buurt.
 
Laatst bewerkt:

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Dit is nu een van de zgn. blinde vlekken op de kaart van Radius, een gebied waar geen regionale afdeling is, ingeklemd tussen Flevodraaiers, Lekstroomdraaiers en Veluwedraaiers.
Ik hoop binnen afzienbare tijd oa via dit forum meerdere van dit soort blinde vlekken te benoemen en te proberen of er initiatieven te ontwikkelen zijn om eea georganiseerd te krijgen.
 

Lilian

Nieuw lid
12 mei 2017
5
0
Hoevelaken
Dat zou heel fijn zijn. Ik ben al 2 maanden aan het zoeken. Daar ik alles met openbaarvervoer doe zou het fijn zijn als ik wat namen bij mij in de buurt krijg. Vind het ook leuk om hier in de buurt wat op te starten.
 

Lilian

Nieuw lid
12 mei 2017
5
0
Hoevelaken
Leuk Dat is voor mij wel te behappen met de trein.

- - - Updated - - -

fotoos komen er aan als ik de goede pose gevonden heb.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Mooi hoor een Stratos XL daar heb ik tijdens mijn cursus bij Ronald op gedraaid, erg fijn
Wat draai je zoal ?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.