Aanvoer apparaat op Robland x31?

svenskapelsin

Actieve deelnemer
14 mrt 2015
524
32
Zweden-Delft
Ik heb een Robland x31 uit 2000, gezien ik de frees erg veel gebruik wil ik een aanvoerapparaat aanschaffen. In de handleiding vind ik hier niks over, is het mogelijk een aanvoerapparaat op deze machine te gebruiken?
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.777
932
Leeuwarden
Ik had een LX31 en die kwam standaard met een plateau waarop het aanvoerapparaat kon. Was omklapbaar en voorzien van kruissleuven voor een aanvoerapparaat. Misschien dat dit bij Robland verkrijgbaar is? Of op het Robland forum vragen naar alternatieve oplossingen!

Succes! Fons
 

peterkleinmeubel

Actieve deelnemer
17 aug 2016
26
0
het is mogelijk en voor een 2e hands plaat waar aanvoer app op kan kun je contact opnemen met wimac in rijssen overijsel de Robland dokter van nederland
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.777
932
Leeuwarden
Hierbij een foto uit mijn archief waar je het montageplateu voor het aanvoerapparaat ziet. Ik weet niet zeker of je daarvoor de tafelverlenging ook nodig bent, het lijkt erop dat deze oplossing daaraan gemonteeerd is....... mijn machine was een standaard LX31 uit 2003.

Fons

IMG_1253.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.