waarop letten aanschaf oude electra beckum 501

peter1

Nieuw lid
3 mei 2017
3
0
tuitjenhorn
ik heb een oude electra beckum 501 gekocht op mp en haal hem morgen op , zaagblad moet vervangen worden en inschakelkastje is defect .
kan ik zelf maken en nieuw zaagblad is te koop

is een zware machine van 50 kilo ofzo . waar moet ik nog meer op letten morgen als ik hem ophaal ! wat zijn de aandachtspunten ?
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Welkom op het forum, kijk of de as recht is, dus dat er geen slag in zit, als hij niet loopt zal dat niet goed te controleren zijn denk ik?

Groet Pel.
 

peter1

Nieuw lid
3 mei 2017
3
0
tuitjenhorn
Ja dank je wel, ik ben bezig met een serre te bouwen, en wil nu eens met echt gereedschap aan de gang i.p.v een gare cirkelzaag.
Ik koop de machine niet als deze niet kan proefdraaien...immers een nieuwe motor kost meer dan de machine totaal....cirkelzaag blad moet worden vervangen en inschakelkastje is defect, dus zit met een stekker, maar daar is de prijs ook na.
maar voor de rest moet ie perfect zijn, kom zelf ook een eind denk ik, controleer alles op speling e.d.

Welkom op het forum, kijk of de as recht is, dus dat er geen slag in zit, als hij niet loopt zal dat niet goed te controleren zijn denk ik?

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.