Even voorstellen

Tim B

Nieuw lid
1 mei 2017
1
0
Hallo iedereen,

Ik zal me even voorstellen, ik ben tim 27y en ik woon in antwerpen.
Ik ben service monteur van tandwielkasten op schepen en omdat ik veel moet overwerken en wij onze overuren terug kunnen opnemen als vakantie heb ik dus best veel vrije tijd.
Omdat ik dus zoveel vrije tijd om handen heb zou ik met hout willen leren werken om zo wat meubels en dergelijke te leren maken.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar iemand die in de buurt van antwerpen woont die het misschien ziet zitten dat ik af en toe wat mee kom helpen met zijn ( of haar) projecten.
Al is het maar dat ik kan kijken, planken moet schuren of iets kan vasthouden :) , zolang ik maar wat meer inzicht krijg in het werken met hout.
Zoals ik al zei ben ik een service monteur dus ik heb alvast geen 2 linkerhanden maar met hout heb ik zo goed als 0 ervaring buiten een klein kastje maken waar eignlijk meer metaalbewerking bij te pas kwam dan houtbewerking. (alleen de planken moest ik op de juiste maat zagen)

groetjes tim.
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Tim, dat moet m.i. toch te vinden zijn in Antwerpen, iemand die als tegen prestatie voor leren om met hout om te gaan, enkele middagen in de maand mee helpt in de werkplaats? Ook nog iemand met twee rechter handen en die alles af weet van tandwielen:)

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.